„TeleSoftas“ tapo „Helmes“: stiprinama skaitmeninė lyderystė Baltijoje

„TeleSoftas“ tapo „Helmes“: stiprinama skaitmeninė lyderystė Baltijoje

0 Komentarai Austėja Kavaliauskaitė

3 Minutės

Įvadas: naujas vardas – platesnės galimybės

Naujas etapas Lietuvos IT rinkai: nuo rugsėjo 1 d. ilgai žinomas „TeleSoftas“ oficialiai veiks kaip UAB „Helmes“. Vadovo Šarūno Putriaus teigimu, permaina ne tik simbolinė – ji leidžia sujungti kompetencijas su platesne „Helmes“ grupe ir pasiūlyti klientams išplėstą skaitmeninių paslaugų portfelį, kuriame svarbų vaidmenį užima duomenų mokslas, dirbtinis intelektas ir programinės įrangos inžinerija.

Strateginė sandara ir rinkos kontekstas

Už „rinkimų“ stovi 2022 m. įvykusi „Helmes“ investicija: grupė, vienijanti daugiau nei 1500 darbuotojų Šiaurės ir Vidurio Europoje, dabar valdo 90 proc. buvusio „TeleSofto“ akcijų. „Helmes“ grupės metinės pajamos viršija 100 mln. eurų; lietuviškoji dalis sudaro beveik penktadalį šios apyvartos. Šis konsolidavimas leidžia įmonėms geriau konkuruoti Vakarų Europos ir JAV rinkose bei spartinti augimą – vadovybė prognozuoja apie 30 proc. apyvartos padidėjimą per artimiausius dvejus metus.

Produktų savybės ir paslaugų spektras

Visapusiška skaitmeninė transformacija

UAB „Helmes“ teikia pilną skaitmeninės kelionės paslaugų rinkinį: nuo skaitmenizacijos konsultacijų ir verslo procesų automatizavimo iki sistemų kūrimo ir ilgojo palaikymo (IT maintenance). Pabrėžiami sprendimai, susiję su duomenų inžinerija, duomenų mokslo projektais ir dirbtinio intelekto diegimu (AI, machine learning).

Technologiniai bruožai

  • Duomenų mokslas ir inžinerija: didžiausia Baltijos šalyse komanda, galinti kurti ML modelius ir analitikos platformas.
  • Programinė įranga: modernios mikroservisų, debeto ir debesų (cloud) architektūros implementacijos.
  • Ilgalaikė priežiūra ir DevOps: tęstinis sistemos palaikymas ir našumo optimizavimas.

Palyginimas su ankstesniu statusu ir konkurencija

Palyginti su buvusiu „TeleSoftu“, naujasis UAB „Helmes“ pasiūlys platesnę klientų prieigą prie tarptautinių resursų: prie globalių talentų, standartizuotų procesų ir didesnio finansinio stabilumo. Lyginant su vietiniais konkurentais, stiprybė – gebėjimas integruoti vietines žinias su tarptautine patirtimi (pavyzdžiui, projektai su „Airbus“ ar CERN) ir dirbti su didelės apimties e. valdymo sistemomis.

Privalumai, naudojimo atvejai ir rinkos svarba

UAB „Helmes“ pranašumai: platesnis paslaugų spektras, prieiga prie AI ekspertizės, stipri duomenų inžinerijos komanda ir galimybė teikti visos kelionės sprendimus nuo konsultacijos iki palaikymo. Tipiniai naudotojo atvejai: klientų duomenų analizė pelningumui didinti, dirbtinio intelekto sprendimai pardavimų prognozėms, viešojo sektoriaus e. paslaugų modernizavimas.

Išvados: ką reiškia klientams ir rinkai

Permainos atveria galimybę Lietuvos ir regiono verslams greičiau pasinaudoti pažangiausiomis technologijomis – nuo duomenų mokslo ir AI iki debesų architektūros ir ilgalaikio IT palaikymo. Nepaisant geopolitinių ir ekonominių svyravimų, įmonė mato IT rinkos atsigavimą ir klientų sugrįžimą prie skaitmenizacijos bei duomenų įdarbinimo sprendimų, kurie stiprina konkurencinį pranašumą.

Ši transformacija žada didesnį paslaugų mastą, efektyvesnę tarptautinę integraciją ir spartesnį produktų bei sprendimų tobulinimą technologijų srityje.

Šaltinis: elektronika

„Technologijos visada mane žavėjo – nuo išmaniųjų telefonų iki dirbtinio intelekto proveržių. Džiaugiuosi galėdama dalintis naujienomis su jumis kiekvieną dieną.“

Komentarai

Palikite komentarą

Susijusios straipsniai