3 Minutės
Parodų ir kongresų centre "Litexpo" Vilniuje prasideda didžiausias Baltijos šalių žaidimų kultūros renginys — GameOn 2025. Renginys kviečia žaidėjus, kūrėjus, šeimas ir technologijų profesionalus iš Lietuvos ir užsienio susipažinti su naujausiomis žaidimų inovacijomis, e-sporto varžybomis ir kūrybiškomis konferencijomis.
Temos ir programos akcentai
„Žaidimai kartoms“ — žaidimų vaidmuo visuomenėje
Šių metų tema „Žaidimai kartoms“ pabrėžia, kaip žaidimai veikia įvairias kartas, jungia skirtingas patirtis ir kultūras. Programoje — gyvos diskusijos apie žaidimų poveikį švietimui, psichologijai ir kūrybai, kas yra aktualu Lietuvos rinkai ir lietuviams besidomintiems žaidimų industrija.
Technologijų demonstracijos ir indie sektorius
Renginyje bus pristatytos naujausios VR, AR ir debesų žaidimų (cloud gaming) technologijos, taip pat stebėsite indie studijų stendus, kur Lietuvos kūrėjai demonstruoja žaidimus lietuvių kalba. Produktų funkcijos apims mažos vėlavimo laikų sprendimus, platformų suderinamumą ir mobilių/PC sinchronizaciją — svarbu tiek žaidėjams, tiek Lietuvos rinkos verslams.

E-sportas, turnyrai ir muzika
Viso savaitgalio metu vyks varžybos ir sceninės kovos: Trackmania, Rainbow Six Siege, CS2 Creator Showdown. Stipriausi žaidėjai kovos dėl kelialapio į „Tetris“ pasaulio finalą Dubajuje. Elektroninio sporto augimas Lietuvoje (pvz., Kaune ir Vilniuje rengiami LAN renginiai) rodo, kad vietinė scena sparčiai integruojasi į tarptautines varžybas.
Koncertas ir garso takeliai
Renginio muzikinė programa jungia žaidimų muziką, klasiką ir elektroninę energiją — tai svarbu kultūros ir technologijų sankirtoje, suteikiant papildomą vertę lankytojams.
Konferencijos svečias — Tomas Hallas
Pagrindinė konferencijos žvaigždė — vienas iš DOOM ir Commander Keen kūrėjų Tomas Hallas. Jo paskaitos ir AMA sesijos bus aktualios Lietuvos žaidimų kūrėjams, studijoms ir technologijų verslams, besidomintiems retro dizaino idėjomis bei moderniomis žaidimų mechanikomis.

Nauda Lietuvos rinkai
GameOn 2025 suteikia platformą Lietuvos kūrėjams atrasti partnerius, demonstruoti produktus ir susipažinti su tarptautinėmis technologijomis. Verslams tai proga stebėti vartotojų elgseną, palyginti vietines tendencijas su globaliomis ir įvertinti, kaip geriausiai įvesti žaidimų sprendimus į Lietuvos rinką ar pasiūlyti žaidimus lietuviams.
Naudojimo atvejai
- Švietimas: žaidybiniai metodai mokykloms ir universitetams.
- Reklama ir prekės ženklai: interaktyvios kampanijos per žaidimus.
- E-sporto agentūros: talentų paieška ir turnyrų organizavimas.
GameOn 2025 Vilniuje ne tik pramoga — tai technologijų, kultūros ir verslo susitikimas, svarbus Lietuvos žaidimų ekosistemai ir vartotojams.
Šaltinis: lrt
Palikite komentarą