3 Minutės
Apžvalga: AT&T grįžimo į biurą politika ir vadovybės požiūris
AT&T siekis grąžinti darbuotojus į biurą tapo įsijungimo tašku, kuris viršija įprastus technologijų klausimus, tokius kaip ryšys ar planų kainodara. Pokalio centre – kaip korporatyvinė vadovybė formuoja ir valdo savo darbuotojų bazę. Generalinio direktoriaus Johno Stankey žinutė ragino būti inovatyviam mąstysenai ir nurodė, kad kai kurie darbuotojų požiūriai neatitinka įmonės strateginių tikslų, teigiant, kad darbuotojai turi laikytis grįžimo į biurą (RTO) politikos arba svarstyti apie pasitraukimą.
Pažymėdama reikšmingą pažangos patikrinimą, AT&T pranešė, kad daugiau nei 99 000 darbuotojų — apie 73% visos darbo jėgos — dalyvavo ankstesniame tyrime. Nors dauguma pareiškė, kad yra įsitraukę į darbą, įmonė panaudojo rezultatus, kad pažymėtų darbuotojus, kuriuos laiko nesuderintais su jos kryptimi. Stankey įvertino rezultatus kaip skatinti (73% dalyvavo; 79% respondentų jautė įsipareigojimą) ir priminimą, kad įsipareigojimo tikslas dar nepasiektas, o įvertinimai sumenko lyginant su 2023 metų tyrimu.
Atsakymai ir debatai: lojalumas, politika ir viešoji diskusija
Žinutė sukėlė įkarštą diskusiją tarp pramonės stebėtojų. Nors kai kurie teigė, kad darbo vietos lojalumas gali silpti, kiti įsitraukė į internetines diskusijas, įskaitant Reddit, išreiškdami nusivylimą dėl to, kaip taikoma RTO politika ir kaip formuojama bendroji darbo atmosfera.
Pagrindiniai įvykiai pradžioje 2025 m.
Penkių dienų grįžimo į biurą įgyvendinimas susidūrė su sunkia pradžia 2025 m. sausį. Darbuotojai pranešė apie perpildytus biurus, ribotą automobilių stovėjimą ir ilgas lifto eilėse – ypač Atlantos kampuse. Daugelis atvykusių jau nuo 6 val. ryto negalėjo užsitikrinti darbo vietos, kartais priversti darbuotojus susiorientuoti valgomosiose ar konferencijų salėse.
Vidiniai dokumentai rodo, kad AT&T skyrė daugiau darbuotojų nei stalų, tikėdamasi, kad kasdienis lankymasis nebus tobulas. Stalo personalizavimas buvo draudžiamas, o palikti daiktai galėjo būti pašalinti. Kai kuriems darbuotojams spaudimas atsiriboti nuo hibridinio darbo pasirodė labiau kaip kaštų mažinimo priemonė nei bendradarbiavimo poreikio išraiška.
.avif)
Pagrindiniai darbuotojų išsakyti rūpesčiai
- Ignoruotas grįžtamasis ryšys
- Priverstiniai perkėlimai
- Nėra aiškių karjeros kelių
- Darbo vietų perkėlimas į užsienį
- Sugedusios sistemos
- Plačiai sumažėjęs įsitraukimas
Kultūros ir operacijų įtaka: vadovavimas, komunikacija ir nuotaika
Daugelis darbuotojų jaučia, kad vadovybė nepakankamai išklauso fronto linijos grįžtamąjį ryšį ir skuba kaltinti, o ne spręsti pagrindines problemas. Kritikai atkreipia dėmesį į ribotą karjeros augimą, sumažėjusią atvirą komunikaciją ir moralei kenkiančius tyliai vykdomus atleidimus bei priverstinius perkėlimus. Dėl outsourcingo ir ilgalaikės vidinių operacijų stabilumo abejonių dažnėja, o įsitraukimo stokos pavojus didėja, kai bendradarbiavimas ir tarprusavimas tampa sudėtingesnis.
Sistemos įtampa ir priminimas apie gedimus
Su reikšminga vyresniųjų darbuotojų išėjimo dalimi vidinės sistemos yra įtampos būsenoje, palikdamos svarbiausius procesus be palaikymo ir sumažindamos efektyvumą visose komandose. Šis epizodas primena didelį paslaugos gedimą 2024 m. vasario mėnesį, trunkantį 12 valandų ir paveikusį daugiau nei 125 milijonus įrenginių, užblokavusį daugiau nei 92 milijonus balso skambučių ir sutrikdžiusį daugiau nei 25 000 avarinių 911 skambučių – įvykis, kurį kai kurie laiko ženklu giluminių struktūrinių problemų.
Kodėl tai svarbu technologijoms ir rinkai
AT&T patirtis parodo darbininkų valdymo ir IT operacijų sankirtą. Technologijų vadovams iššūkis yra subalansuoti kaštų kontrolę su darbuotojų įsitraukimu, užtikrinti tvirtus bendradarbiavimo įrankius, efektyvų darbo erdvės valdymą ir stiprų verslo tęstinumą. Situacija papildomai prisideda prie platesnės pramonės diskusijos apie hibridinio darbo strategijas, išteklių valdymą ir darbo politikos poveikį paslaugų patikimumui bei inovacijoms.
Išvados ir perspektyvos technologijų ekosistemai
Vis didėjant įmonėms eksperimentuojant su hibridinėmis sandaromis, AT&T atvejis pabrėžia skaidrios vadovybės komunikacijos, duomenimis pagrįstos darbo erdvės planavimo ir politikų, kurios suderina žmones, procesus ir technologijas, svarbą. Įmonės gali apsvarstyti išsamesnius stalų rezervavimo ir užimtumo analitikos įrankius, aiškius karjeros kelius ir stipresnį IT palaikymą, siekiant mažinti įsitraukimo stoką, tuo pačiu išlaikant kaštų discipliną ir operacinį atsparumą.
Šaltinis: phonearena

Komentarai