Verizon Po Klientų Nepasitenkinimo Susigrąžino Lojalumo Nuolaidas | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Verizon Po Klientų Nepasitenkinimo Susigrąžino Lojalumo Nuolaidas

Verizon Po Klientų Nepasitenkinimo Susigrąžino Lojalumo Nuolaidas

2025-08-08
0 Komentarai Austėja Kavaliauskaitė

3 Minutės

Verizon atkuria lojalumo nuolaidas po klientų pasipiktinimo

Ryšių paslaugų milžinė Verizon paskelbė grąžinanti anksčiau itin populiarią lojalumo nuolaidų programą, reaguodama į stiprų klientų nusivylimą. Šio mėnesio pradžioje bendrovė pranešė nutraukianti nuolatiniams vartotojams teiktas lojalumo kainų nuolaidas, kas tuoj pat iššaukė gausybę neigiamų atsiliepimų socialiniuose tinkluose ir technologijų forumuose.

Kodėl Verizon lojalumo nuolaida tokia svarbi klientams

Pastaraisiais metais Verizon siūloma iki 20 JAV dolerių siekianti mėnesinė nuolaida už kiekvieną liniją tapo pagrindiniu būdu išlaikyti esamus vartotojus, ypač tuos, kurie galvoja pereiti pas konkurentus — AT&T, T-Mobile ar mažesnius MVNO (mobiliojo virtualaus tinklo operatorius). Šioms nuolaidoms dažnai būdavo suteikiama tada, kai klientas parodydavo ketinimus pereiti pas kitą paslaugų teikėją, tad jos tapo itin svarbiu instrumentu, padedančiu taupančioms šeimoms likti Verizon tinkle.

Ką pakeitė panaikinta nuolaida

Verizon pranešus, kad nuo rugsėjo 1 dienos senosios lojalumo programos bus nutrauktos, daugelis vartotojų išreiškė nusivylimą ir pasipiktinimą. Daugybė klientų jų netekimą nurodė kaip pagrindinę priežastį likti šiame tinkle. Staigus sprendimas paskatino nemažai paskyrų atšaukimo ar ketinimų perkelti numerį, kas galiausiai privertė bendrovę peržiūrėti savo planus.

Gidas: Kaip vėl gauti Verizon lojalumo nuolaidą

Verizon vėl teikia mėnesines nuolaidas, tačiau jų gavimo procesas išliko toks pat. Vartotojai turi atsidaryti My Verizon programėlę, nueiti į „Redaguoti profilį ir nustatymus” skiltį, tada pasirinkti „Number Transfer Pin” funkciją — paprastai naudojamą išsinešant numerį. Tai dažnai suaktyvina specialų išlaikymo pasiūlymą, tačiau garantijų visiems nėra. Remiantis technologijų forumų įrašais, daliai vartotojų šis būdas vėl leidžia atgauti nuolaidą, nors rezultatai gali skirtis.

Ar ši nuolaida išliks visam laikui?

Išsami informacija apie Verizon lojalumo programą vis dar nėra iki galo aiški, todėl tarp klientų ir rinkos stebėtojų kyla įvairių spėlionių. Reddit platformoje kai kurie vartotojai teigia, jog Verizon konsultantai nurodo, esą baigiasi tik senosios neriboto galiojimo nuolaidos, o jas gali pakeisti kasmetinės atnaujinimo paskatos. Kiti kalba, kad tie, kurie paslaugomis naudojasi aštuonerius metus ar ilgiau, gali išlaikyti turėtas nuolaidas. Neaiškūs atrankos kriterijai ir trukmės sąlygos kelia neapibrėžtumo.

Klientų požiūris: ne tik dėl sąskaitų

Nemaža dalis klientų mano, jog Verizon sprendimai dėl lojalumo nuolaidų pakirto jų pasitikėjimą bendrove — net jei vėl gavo nuolaidas. Kai kurie jau persikėlė pas kitus tiekėjus, motyvuodami ne tik pačių akcijų nestabilumu, bet ir paskutiniais kainų didėjimais, kurie praktiškai panaikina bet kokią naudą. Ši istorija kelia platesnių klausimų apie vartotojų lojalumo išlaikymo būdus telekomunikacijų rinkoje, kur konkurencija itin arši.

Verizon sprendimas konkurentų kontekste

Šis posūkis rodo vis aštrėjantį lankstaus, klientų poreikiams orientuoto kainodaros modelio poreikį telekomunikacijų srityje. Nors AT&T ir T-Mobile taip pat bandė skirtingas išlaikymo strategijas, būtent Verizon šį sykį sulaukė spartaus pasipriešinimo internetinėje erdvėje, kas parodė virtualių bendruomenių įtaką verslo sprendimams.

Pagrindinės ypatybės ir reikšmė rinkoje

Lojalumo nuolaidos yra tik viena iš metodų, kuriuos bevielio ryšio tiekėjai naudoja mažinti klientų nutekėjimą ir didinti pasitenkinimą. Nors Verizon gali pasigirti plačia 5G aprėptimi, pažangia įrenginių sąveika bei aukščiausio lygio klientų aptarnavimu, kintančios kainų taisyklės rizikuoja atstumti ištikimiausią vartotojų bazę. Šiandien, kai visi gyvena internete, klientų pasitikėjimo užtikrinimas tampa ne mažiau svarbus nei naujausių technologijų pasiūla.


Dėl detalesnės informacijos apie lojalumo programos pokyčius kreipėmės į Verizon. Straipsnis bus atnaujintas, kai tik paaiškės naujesnė informacija.

Šaltinis: phonearena

„Technologijos visada mane žavėjo – nuo išmaniųjų telefonų iki dirbtinio intelekto proveržių. Džiaugiuosi galėdama dalintis naujienomis su jumis kiekvieną dieną.“

Komentarai

Palikite komentarą