2 Minutės
Bioware žaidimo Anthem serveriai bus išjungiami 2026 m. pradžioje
Electronic Arts (EA) oficialiai paskelbė, kad visam laikui nutrauks Anthem internetines paslaugas, taip pažymėdama dar vieną reikšmingą posūkį nuolat veikiančių internetinių žaidimų istorijoje. Ambicingasis Bioware trečio asmens šaudyklė Anthem taps visiškai neprieinama, nes EA planuoja uždaryti jos serverius 2026 metų sausio 12 dieną. Kadangi Anthem buvo išleistas 2019 metais ir reikalavo nuolatinio interneto ryšio, serverių išjungimas reikš, kad visiškai bus prarasta prieiga prie žaidimo ir jo turinio.
Žaidimo pašalinimas ir pokyčiai monetizacijoje
Ruošiantis uždarymui, EA jau pašalino galimybę pirkti žaidime naudojamą aukščiausios klasės valiutą – svarbią Anthem pajamų modelio dalį. Be to, žaidimas bus pašalintas iš EA Play platformos 2024 m. rugpjūčio 15 d. Dabartiniai Anthem savininkai arba tie, kurie įsigis žaidimą iki šios datos, galės žaisti iki galutinio serverių išjungimo. Ši strategija atspindi nusistovėjusią praktiką internete veikiančių žaidimų uždarymo atveju bei kelia vis dažnesnius klausimus apie skaitmeninio žaidimų paveldo išsaugojimą ir žaidimo nuosavybę šiuolaikinėje žaidimų industrijoje.
Anthem apžvalga: priėmimas, ypatybės ir įtaka rinkai
Anthem startavo kaip vienas pirmųjų PvE šaudyklės žanro žaidimų už tradicinio MMORPG ribų. Nors žaidimas pasiūlė pažangią grafiką, išskirtinę skraidymo su Javelin egzokostiumais mechaniką bei bendros erdvės funkcionalumą, Anthem sunkiai galėjo konkuruoti su daugelio žaidėjų hitais, tokiais kaip Destiny 2, Overwatch ar Fortnite. Kritikai dažnai minėjo pasikartojančias misijas ir silpną siužetą – dėl to žaidimui nepavyko pasiekti EA prognozuoto populiarumo.
Studijos pokyčiai ir įtaka industrijai
Nors EA tvirtina, kad Anthem užbaigimas tiesiogiai nesukėlė darbuotojų atleidimų, anksčiau – 2024 metų pradžioje – bendrovė jau buvo paleidusi kelis Bioware kūrėjus, tarp jų ir patyrusius Dragon Age projektų vystytojus. Šie vidaus pokyčiai iliustruoja didesnę EA strateginę kryptį link naujojo Mass Effect, atspindėdami kintančius žaidimų kūrimo prioritetus.
Pamokos internetinių žaidimų industrijai
Anthem pabaiga išryškina trumpalaikę tik internetinių žaidimų prigimtį ir pabrėžia skaitmeninio žaidimų paveldo išsaugojimo svarbą. Technologijų specialistams ir žaidėjams tai suteikia naują pagrindą diskutuoti apie gyvai aptarnaujamų žaidimų gyvenimo ciklą, vartotojų teises bei nuolatinę leidėjų atsakomybę nuolat besikeičiančiame skaitmeninės pramogos pasaulyje.
Šaltinis: techradar

Komentarai