Įspūdingi „Death Stranding 2: On the Beach“ pardavimai debiuto metu | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Įspūdingi „Death Stranding 2: On the Beach“ pardavimai debiuto metu

Įspūdingi „Death Stranding 2: On the Beach“ pardavimai debiuto metu

2025-07-04
0 Komentarai Domantas Čepaitis

2 Minutės

Stiprus „Death Stranding 2: On the Beach“ startas žaidimų rinkoje

Studijos Kojima Productions ilgai lauktas tęsinys „Death Stranding 2: On the Beach“ jau sulaukė didžiulio susidomėjimo tarp žaidėjų. Remiantis Ampere Analysis duomenimis, PlayStation 5 išskirtinai leidžiamas žaidimas pasaulyje parduotas net 1,4 milijono egzempliorių iki birželio pabaigos – ir tai net nepaisant to, kad išleidimas įvyko mėnesio pabaigoje, o PS5 žaidėjai galėjo įsigyti žaidimą vos penkias dienas. Toks stiprus debiutas dar kartą įrodo šios žaidimų franšizės populiarumą bei augantį susidomėjimą kino potyrius primenančiais nuotykių žaidimais visame pasaulyje.

Fizinės ir skaitmeninės prekybos palyginimas

Nors fizinių kopijų pardavimai Europoje buvo lėtesni lyginant su pirmuoju „Death Stranding“ leidimu, skaitmeniniai pardavimai parodė pastebimą augimą. Ypač Europos ir Jungtinės Karalystės rinkose tęsinys užėmė pirmą vietą savaitės fizinių pardavimų reitinge, nors fizinių kopijų parduota 66% mažiau nei pirmtako ir 33% mažiau nei „Astro Bot“. Šie skaičiai išryškina svarbią šiuolaikinių žaidėjų tendenciją – vis dažnesnį žaidimų pirkimą skaitmeniniu būdu.

Kritikų įvertinimas ir franšizės plėtra

„Death Stranding 2: On the Beach“ gavo aukštus kritikų įvertinimus, tapo vienu geriausiai vertinamų metų žaidimų. Inovatyvus žaidimo procesas, įtraukiantis pasakojimas ir vizualinė grafika šį žaidimą išskiria tiek tarp PS5 savininkų, tiek visos žaidimų bendruomenės. Tęsdamas pirmosios dalies – kuri iki 2021 metų kovo parduota per 5 milijonus egzempliorių „PlayStation 4“ bei PC, o iki 2025 m. kovo perkopė 20 milijonų žaidėjų – sėkmę, tęsinys ir toliau stiprina franšizės pozicijas rinkoje.

Rinkos tendencijos ir žaidimo vertė

Nuolat augantys „Death Stranding 2: On the Beach“ pardavimai rodo, jog žaidėjai ieško unikalių, istorijomis paremtų patirčių. Šio žaidimo populiarumas įvairiose rinkose ir puikūs skaitmeniniai rezultatai leidžia prognozuoti ilgalaikę sėkmę, ypač Sony ir Kojima Productions plečiant auditoriją. Inovatyvios žaidimo ypatybės ir įtraukiantis siužetas vilioja ne tik ištikimus serijos gerbėjus, bet ir platesnę auditoriją, domisičius pažangia žaidimų technologija bei skaitmenine inovacija.

Šaltinis: gamingbolt

„Esu žaidimų entuziastas ir AI entuziastas. Rašau apie tai, kas svarbu – naujausius žaidimus, AI projektus ir tai, kaip šie du pasauliai jungiasi.“

Komentarai

Palikite komentarą