2 Minutės
Netikėtas sprendimas: Nutrauktas „Black Panther“ žaidimo kūrimas
„Electronic Arts“ (EA) oficialiai paskelbė nutraukianti ilgai lauktą „Black Panther“ vaizdo žaidimo kūrimą ir uždaranti savo studiją „Cliffhanger Games“. Pasak IGN šaltinių, šį sprendimą lėmė EA platesnė strateginė kryptis – bendrovė siekia perorientuoti kūrybinius išteklius į tas žaidimų franšizes bei projektus, kurie turi didžiausią augimo potencialą.
Poveikis industrijai: darbuotojų atleidimai ir studijų uždarymas
Staigus „Black Panther“ žaidimo kūrimo nutraukimas nėra pavienis atvejis. EA taip pat pranešė apie papildomus darbuotojų atleidimus, apimančius mobiliųjų žaidimų padalinį ir centrinę komandą. Vis dėlto, teigiama, kad šįkart atleidžiamų darbuotojų skaičius bus mažesnis nei anksčiau, kai buvo atleista 300 darbuotojų iš „Respawn“ ir „Fan Care“ komandų. EA stengiasi pasiūlyti alternatyvias pozicijas paveiktiems darbuotojams kitose įmonės padaliniuose. Įdomu tai, kad bendras EA darbuotojų skaičius šiuo metu yra maždaug 800 didesnis nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, kas rodo augimą kitose verslo srityse.
Ateities kryptys: dėmesys svarbiausioms franšizėms
Ateityje EA planuoja susitelkti į pagrindines franšizes: „Battlefield“, „The Sims“, „Skate“ ir „Apex Legends“. Taip pat planuojama toliau investuoti į naujus projektus, tokius kaip „Iron Man“ žaidimas ir trečiąją „Star Wars Jedi“ dalį. Tuo pat metu garsioji studija „BioWare“ ir toliau ruošia naują „Mass Effect“ serijos dalį, o EA patvirtina savo įsipareigojimą mobiliųjų žaidimų segmentui.
Rinkos aktualijos ir strateginė vizija
Šis EA žingsnis atspindi konkurencingą pasaulinės žaidimų industrijos aplinką, kur išteklių paskirstymas ir kūrybinė kryptis dažnai lemia projektų sėkmę ar nesėkmę. Nors „Black Panther“ žaidimo atšaukimas nuvils daugelį gerbėjų, tai parodo EA siekį stiprinti populiariausias franšizes bei išnaudoti garsius intelektinės nuosavybės objektus norint išlikti lyderiais žaidimų rinkoje. Keičiantis strateginiams prioritetams, žaidėjai gali tikėtis didesnių investicijų į pagrindines žaidimų visatas ir nuolatinę paramą jau įsitvirtinusioms serijoms.
Komentarai