„Silver Snipers“: Vyresnio amžiaus žaidėjų komanda keičia elektroninio sporto veidą | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
„Silver Snipers“: Vyresnio amžiaus žaidėjų komanda keičia elektroninio sporto veidą

„Silver Snipers“: Vyresnio amžiaus žaidėjų komanda keičia elektroninio sporto veidą

2025-06-04
0 Komentarai Domantas Čepaitis

2 Minutės

Įkvepiantis pavyzdys, kad amžius nėra kliūtis konkurenciniam žaidimui – vyresnio amžiaus žaidėjų komanda „Silver Snipers“, kurios narių vidutinis amžius siekia 70 metų, įspūdingai debiutavo elektroninio sporto arenoje. Jų istorija paneigia įprastus su amžiumi susijusius stereotipus ir pabrėžia žaidimų bendruomenės atvirumą visiems.

Komandos subūrimas ir treniruotės

„Silver Snipers“ komanda pradėta kurti neįprasta atranka, skirta vyresniems nei 60 metų asmenims. Šios iniciatyvos dėka buvo suburta penkių narių komanda: jauniausia, Monika Aidenfors, buvo 62-ų, o vyriausias narys – net 81-erių. Nors komandos nariai anksčiau neturėjo patirties vaizdo žaidimuose, jų entuziazmas neliko nepastebėtas.

Su „Lenovo“ parama ir buvusio profesionalaus trenerio Tommy „Potti“ Ingemarsson pagalba, komanda pradėjo intensyvią trijų savaičių treniruočių programą. Užsiėmimai vyko žinomame žaidimų centre „Inferno Online“, kur komandos nariai mokėsi pagrindinių įgūdžių, tokių kaip taikymas, priešo atpažinimas, žaidimo nustatymai ir strateginis planavimas. Jų atsidavimas atsispindėjo nuolat lankantis treniruotėse ir siekiant tobulėti.

Įsitraukimas į žaidimų kultūrą

Pilnai pasinėrę į elektroninio sporto pasaulį, „Silver Snipers“ nariai pasirinko išraiškingus žaidėjų slapyvardžius, pavyzdžiui, „Teen Slayer“ ir „Knitting Knight“. Komanda pasirinko „Counter-Strike: Global Offensive“ (CS:GO) kaip pagrindinį žaidimą dėl jo paprastesnių taisyklių, lyginant su sudėtingesniais žaidimais, tokiais kaip „Overwatch“ ar „League of Legends“.

Debiutas elektroninio sporto varžybose ir bendruomenės reakcija

Pirmasis komandos pasirodymas „DreamHack“ renginyje sulaukė didelio palaikymo. Nors varžybų metu patirtos nesėkmės, komanda sugebėjo laimėti vieną raundą, o vienas iš narių pelnė net tris taiklius šūvius į galvą – šis pasiekimas pelnė gausius publikos aplodismentus. Šis pasirodymas pademonstravo ne tik jų potencialą, bet ir tai, kad elektroninis sportas – atviras iššūkiams visų amžiaus grupių atstovams.

Ateities planai

Įgavę teigiamų įspūdžių, „Silver Snipers“ ir toliau planuoja treniruotis bei išbandyti naujus kompiuterinius žaidimus. Jų treneris pradėjo vesti nemokamas pamokas kitiems vyresnio amžiaus žmonėms, norintiems išbandyti žaidimus, skatindamas psichinį aktyvumą ir socialinį bendravimą per elektroninį sportą. Komandos pavyzdys liudija, kad niekada nevėlu imtis naujų iššūkių ir atrasti naujas aistras.

Išvada

„Silver Snipers“ sėkmingai laužo amžiaus stereotipus elektroninio sporto pasaulyje ir įrodo, kad aistra bei pastangos pranoksta kartų ribas. Jų istorija primena: su atvira mintimi ir ryžtu bet kokio amžiaus žmogus gali įveikti visuomenės nustatytas ribas ir siekti savo pomėgių.

Šaltinis: performancegaming.co

„Esu žaidimų entuziastas ir AI entuziastas. Rašau apie tai, kas svarbu – naujausius žaidimus, AI projektus ir tai, kaip šie du pasauliai jungiasi.“

Komentarai

Palikite komentarą