Kodėl „Fortnite“ vis dar nėra „Samsung Galaxy Store“: giluminė analizė | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Kodėl „Fortnite“ vis dar nėra „Samsung Galaxy Store“: giluminė analizė

Kodėl „Fortnite“ vis dar nėra „Samsung Galaxy Store“: giluminė analizė

2025-05-21
0 Komentarai

„Epic Games“ populiarusis „battle royale“ žaidimas „Fortnite“ ir toliau nėra pasiekiamas „Samsung Galaxy Store“. Ši situacija yra sudėtingų korporatyvinių politikų ir strateginių sprendimų rezultatas, kurie vystėsi per pastaruosius metus.

Konflikto pradžia

2024 m. liepos mėnesį „Epic Games“ nusprendė pašalinti „Fortnite“ ir kitus savo žaidimus iš „Galaxy Store“. Šis veiksmas buvo tiesioginė reakcija į „Samsung“ įdiegtą „Auto Blocker“ funkciją „One UI 6.1.1“ atnaujinime. „Auto Blocker“, įjungta pagal numatytuosius nustatymus, riboja programų diegimą iš neoficialių šaltinių, nurodant saugumo sumetimus. „Epic Games“ tai suvokė kaip antikonkurencinį veiksmą, trukdantį vartotojams pasiekti alternatyvias programų parduotuves ir trečiųjų šalių programas.

„Epic Games“ požiūris į programų platinimą

„Epic Games“ nuolat pasisako už atviras programų platinimo ekosistemas. Bendrovė anksčiau dalyvavo teisminėse kovose su didelėmis technologijų įmonėmis, tokiomis kaip „Apple“ ir „Google“, ginčydama jų programų parduotuvių politiką ir siekdama užtikrinti kūrėjų teises laisvai platinti programas. Konfliktas su „Samsung“ atitinka „Epic“ platesnę misiją skatinti sąžiningą konkurenciją ir užkirsti kelią platformų savininkams taikyti ribojančias praktikas.

„Samsung“ požiūris

„Samsung“ pristatė „Auto Blocker“ funkciją kaip saugumo priemonę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo galimos kenkėjiškos programinės įrangos ir neleistinų programų diegimų. Įjungus šią funkciją pagal numatytuosius nustatymus, „Samsung“ siekė apsaugoti mažiau technologiškai išprususius vartotojus nuo netyčinio kenksmingų programų įdiegimo. Tačiau kai kurie, įskaitant „Epic Games“, tai interpretavo kaip strategiją nukreipti vartotojus tik per oficialius „Samsung“ programų platinimo kanalus, taip ribojant konkurenciją.

Istorinė „Epic Games“ ir „Samsung“ partnerystė

„Epic Games“ ir „Samsung“ santykiai anksčiau buvo ypač glaudūs. 2019 m. „Samsung Galaxy“ įrenginių savininkai gavo išskirtinę prieigą prie „Fortnite“, įskaitant unikalius žaidimo skinus ir renginius. Ši partnerystė pabrėžė abipusį interesą išnaudoti vienas kito platformas vartotojų įsitraukimui didinti.

Dabartinė situacija ir vartotojų poveikis

2025 m. gegužės mėnesį „Fortnite“ vis dar nėra sugrįžęs į „Galaxy Store“. Vartotojai, norintys įdiegti žaidimą „Samsung“ įrenginiuose, turi naudoti alternatyvius metodus, pavyzdžiui, atsisiųsti jį tiesiogiai iš oficialios „Epic Games“ svetainės. Šis būdas reikalauja rankiniu būdu išjungti „Auto Blocker“ funkciją, kas kai kuriems vartotojams gali būti sudėtinga.

Išvada

„Fortnite“ nebuvimas „Samsung Galaxy Store“ pabrėžia platesnes įtampas tarp programų kūrėjų ir platformų savininkų dėl kontrolės, saugumo ir rinkos prieigos. Nors „Samsung“ prioritetą teikia vartotojų saugumui per tokias funkcijas kaip „Auto Blocker“, „Epic Games“ toliau pasisako už atvirus platinimo kanalus. Šio ginčo sprendimas lieka neaiškus, paliekant vartotojus tarp korporatyvinių strategijų ir noro turėti prieinamas žaidimų patirtis.

Komentarai

Palikite komentarą