2 Minutės
Microsoft ruošiasi išleisti daugiau Xbox išskirtinių žaidimų kitose konsolėse
Keisdama savo ilgalaikę politiką, Microsoft artimiausiu metu ketina oficialiai patvirtinti, jog dar daugiau Xbox žaidimų ekskliuzyvų pasirodys kitose platformose, tarp jų – PlayStation ir būsimoje Nintendo Switch 2. Pramonės ekspertai prognozuoja, kad jau artimiausiomis savaitėmis Xbox paskelbs naują populiarių žaidimų sąrašą, kurie keliaus į konkuruojančias žaidimų konsoles, taip tęsdama kursą į žaidimų prieinamumo didinimą įvairiose platformose.
Kintantys vartotojų įpročiai formuoja naują strategiją
Remiantis The Game Business ir PlayStation Universe atlikta analize, toks strateginis žingsnis yra atsakas į pasikeitusį žaidėjų elgesį. Matt Piscatella, pagrindinis Circana analitikas, pažymi, kad laikai, kai žaidėjai įsigydavo konsoles tik dėl išskirtinių žaidimų, jau praeityje. Šiandien žaidėjams svarbiausia konsolės ekosistema, internetinės bendruomenės bei draugų pasirinkta platforma – išskirtinumo svarba dėl to sumažėjo. „Dabar žaidėjai renkasi konsoles dėl patirčių, internetinių galimybių ir ten, kur žaidžia jų draugai“, – pažymi Piscatella, pabrėždamas svarbius pokyčius žaidimų rinkos dinamikoje.
Kryžminio platformų žaidimų sėkmė
Ši Microsoft strategija jau pasiteisino komerciškai. Pavyzdžiui, lenktynių žaidimas Forza Horizon 5, kuris PlayStation 5 pasirodė 2025 m. balandį, jau perkopė 3 milijonų parduotų kopijų ribą šioje platformoje. Tai rodo, jog PlayStation auditorija laukė galimybės išbandyti anksčiau tik Xbox žaidėjams prieinamus žaidimus. Panašiai sekėsi ir ankstesnių išleidimų, tokių kaip Sea of Thieves ar Hi-Fi Rush, atveju – šie žaidimai atvėrė naujas pajamas ne tik Xbox, bet ir kitoms pagrindinėms žaidimų konsolėms.
Plečiantis žaidimų portfeliui: kas laukia toliau?
Microsoft planai plėsti žaidimų prieinamumą toliau stiprėja. Šį balandį Indiana Jones and the Great Circle papildė PlayStation 5 žaidimų biblioteką – tai dar vienas žingsnis kryžminio platformų žaidimų link. Artimiausiu metu PlayStation žaidėjų laukia ilgai lauktas Gears of War: Reloaded, kuris pirmą kartą pasirodys šioje platformoje jau rugpjūčio pabaigoje. Šis žingsnis, tikėtina, pradžiugins gerbėjus ir dar labiau nuyrins ribas tarp konsolių ekosistemų.
Verslo sprendimų ir rinkos aktualijos
Tokia strategija pasirinkta Microsoft šiuo metu, kai kompanija pertvarko savo žaidimų padalinį – neseniai buvo atleista daug darbuotojų, atšaukti stambūs projektai kaip Perfect Dark perdarymas ir Everwild, uždaryta The Initiative studija. Tokie žingsniai rodo, jog Microsoft siekia pereiti nuo brangių pirmosios šalies ekskliuzyvų prie populiariausių IP monetizavimo visose pagrindinėse žaidimų konsolėse. Pasirinkusi križminės platformos strategiją, Microsoft siekia padidinti savo populiariausių žaidimų pasiekiamumą ir pelningumą bei išlikti konkurencinga sparčiai besikeičiančioje industrijoje.
Privalumai žaidėjams ir žaidimų industrijai
Žaidėjams ši Microsoft strategija užtikrina didesnį mėgstamų franšizių prieinamumą nepriklausomai nuo pasirinktų konsolių. Visai žaidimų industrijai tai reiškia didesnio bendradarbiavimo ir konkurencijos laikotarpį, skatinantį inovacijas ir didinantį skaitmeninių žaidimų vertę pasaulio auditorijai.
Šaltinis: itresan

Komentarai