„Apple“ peržiūri savo naujų funkcijų pristatymo strategiją
„Apple“ nusprendė keisti savo požiūrį į naujų programinės įrangos funkcijų pristatymą. Nuo šiol bendrovė planuoja skelbti tik apie tas funkcijas, kurios yra beveik paruoštos išleidimui, taip išvengiant ankstyvų pranešimų apie dar nebaigtus produktus.
Priežastys, paskatinusios strategijos pokyčius
Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai „Apple“ susidūrė su iššūkiais, susijusiais su pažangesnės „Siri“ versijos, integruotos su „Apple Intelligence“, kūrimu. Nors ši funkcija buvo pristatyta 2024 m. WWDC konferencijoje su pažadu ją išleisti per metus, jos vystymas užtruko ilgiau nei tikėtasi. Panašiai ir naujosios „CarPlay“ versijos, pavadintos „CarPlay Ultra“, išleidimas buvo atidėtas; ji buvo pristatyta tik neseniai ir šiuo metu prieinama tik prabangiuose „Aston Martin“ automobiliuose JAV ir Kanadoje.
„Apple“ siekis atkurti vartotojų pasitikėjimą
Šie vėlavimai paskatino „Apple“ peržiūrėti savo komunikacijos strategiją. Bendrovė siekia sumažinti riziką, susijusią su ilgalaikiais pažadais, ir koncentruotis į funkcijų pristatymą tik tada, kai jos yra beveik paruoštos išleidimui. Tokiu būdu „Apple“ tikisi atkurti vartotojų pasitikėjimą ir sumažinti kritiką dėl dažnų vėlavimų.
Išvados
„Apple“ strategijos pokyčiai rodo bendrovės įsipareigojimą teikti vartotojams patikimą informaciją apie naujas funkcijas tik tada, kai jos yra beveik paruoštos išleidimui. Tai turėtų padėti išvengti nusivylimų dėl vėluojančių produktų ir sustiprinti vartotojų pasitikėjimą bendrove.
Komentarai
Palikite komentarą