„Google“ vadovo apgailestavimas dėl neįvykusio „Netflix“ įsigijimo
„Google“ generalinis direktorius Sundaras Pichai neseniai atskleidė vieną iš didžiausių savo apgailestavimų: kompanijos sprendimą neįsigyti „Netflix“. Šis prisipažinimas buvo padarytas interviu metu, kur Pichai pripažino, kad „Google“ buvo arti susitarimo su „Netflix“, tačiau sandoris niekada nebuvo užbaigtas.
„Google“ ir „Netflix“ derybų istorija
Pichai, dirbantis „Google“ nuo 2004 metų ir einantis generalinio direktoriaus pareigas beveik dešimtmetį, paaiškino, kad tuo metu „Google“ rimtai svarstė galimybę įsigyti „Netflix“. Nors 2014 metais tyrimų institutas CCS Insight prognozavo, kad „Google“ 2015 metais įsigis „Netflix“, oficialių pranešimų apie tokias derybas nebuvo.
„Netflix“ augimas ir „Google“ strategija
Nuo 2016 metų, kai „Netflix“ pradėjo plėtrą į tarptautines rinkas, ji tapo viena iš įtakingiausių pramogų industrijos žaidėjų, turinčia daugiau nei 300 milijonų prenumeratorių. Tuo tarpu „Google“ su produktais, tokiais kaip „Google TV“ ir „YouTube TV“, bandė įsitvirtinti televizijos ir tiesioginės transliacijos srityje, tačiau tradicinėje srautinio perdavimo rinkoje nepasiekė tokios sėkmės kaip „Netflix“.
„Google“ įsigijimų strategija
„Google“ turi ilgą istoriją įsigyjant konkurentus, įskaitant „Waze“, „Nest“, „Fitbit“ ir „YouTube“. Tačiau „Netflix“ yra vienas iš didžiausių vardų, apie kurio įsigijimą „Google“ svarstė, bet galiausiai neįgyvendino.
Išvada
Sundaro Pichai atvirumas dėl neįvykusio „Netflix“ įsigijimo pabrėžia, kaip svarbūs strateginiai sprendimai gali turėti ilgalaikį poveikį technologijų kompanijų augimui ir konkurencingumui. Nors „Google“ ir toliau plečia savo veiklą įvairiose srityse, „Netflix“ išlieka dominuojančiu žaidėju srautinio perdavimo rinkoje, o praleista galimybė įsigyti šią platformą lieka reikšmingu momentu „Google“ istorijoje.
Komentarai
Palikite komentarą