2 Minutės
Kinijos išmaniųjų telefonų rinka išlieka stabili ir šiek tiek auga
2024 metų antrąjį ketvirtį Kinijos išmaniųjų telefonų rinka pasižymėjo išskirtiniu atsparumu – pagal naujausią „Counterpoint Research“ analizę, išmaniųjų telefonų pristatymai padidėjo 1 % lyginant su praėjusiais metais. Nors bendras augimas buvo nuosaikus, technologijų lyderiai – „Huawei“ ir „Apple“ – išsiskyrė tvirtu pristatymų augimu, išlaikydami dominuojančias pozicijas vienoje iš svarbiausių pasaulio mobiliųjų telefonų rinkų.
„Huawei“ augimą skatina 618 festivalis ir subsidijų programa
„Huawei“ šio ketvirčio metu fiksavo įspūdingą – 12 % – metinį išmaniųjų telefonų pristatymų padidėjimą. Šį šuolį lėmė auganti vartotojų paklausa didelio masto 618 pirkinių festivalio metu bei ambicinga nacionalinė vyriausybės subsidijų programa. Subsidijų iniciatyva taikoma įvairiems skaitmeniniams produktams, įskaitant išmaniuosius telefonus, planšetes, išmaniąsias apyrankes ir laikrodžius, kurių kaina nesiekia 6 000 CNY (~820 JAV dolerių). Pirkėjai gali gauti iki 500 CNY (68 JAV dolerių) vienkartinę nuolaidą. Vis tik daugėja spėlionių, kad šios paskatos vėliau šiemet galėtų būti sumažintos, o tai gali turėti įtakos būsimoms pristatymo apimtims.

„Apple iPhone 16“ serija stiprina pozicijas rinkoje
Konkurencingos nuolaidos didina pristatymų skaičių
„Apple“ išlieka vienintelė dar viena iš penkių didžiausių prekių ženklų Kinijoje, kuri antrąjį ketvirtį tikisi teigiamo pristatymų augimo – net 8 %. Pristatytas „iPhone 16“ serija ir patrauklios nuolaidos prieš 618 festivalį žymiai padidino vartotojų susidomėjimą ir pardavimus, sustiprinus „Apple“ pozicijas aukštos klasės mobiliųjų telefonų segmente.
Palyginamoji analizė ir rinkos įtaka
Palyginus su kitais Kinijos išmaniųjų telefonų prekių ženklais, „Huawei“ ir „Apple“ inovatyvumo bei klientų poreikių orientavimo strategijos aiškiai išskiria juos iš konkurentų, kurių dauguma susidūrė su stagnacija ar net pristatymų mažėjimu. „Huawei“ spartus augimas pabrėžia vyriausybės paramos ir šventinių periodų pranašumus, o „Apple“ išnaudoja stiprų prekių ženklo lojalumą, siūlydama išmaniuosius telefonus su pažangiomis funkcijomis ir strategiškai taikomomis kainomis.

Panaudojimo atvejai ir vartotojų pasirinkimai
Abu gamintojai išsiskiria aukštos kokybės įrenginiais, atitinkančiais Kinijos vartotojų poreikius: tai pažangios kameros, dirbtiniu intelektu paremtos funkcijos ir sklandus įrenginių ekosistemos integravimas. 5G išmaniųjų telefonų populiarumas – taip pat reikšmingas šių prekių ženklų augimo veiksnys, nes vartotojai ieško greito ryšio ir ilgaamžių investicijų į mobiliąsias technologijas.
Šaltinis: gsmarena

Komentarai