Google pristato Pirkinių rodinį ir išmanesnę Akcijos skiltį Gmail

Google pristato Pirkinių rodinį ir išmanesnę Akcijos skiltį Gmail

0 Komentarai Viltė Petrauskaitė

3 Minutės

Google pristato „Pirkinių“ rodinį ir išmanesnę „Akcijos“ skiltį Gmail

Google pristatė dvi į pirkimus orientuotas naujoves Gmail, kurių tikslas – palengvinti užsakymų sekimą ir išryškinti svarbiausias reklamas. Naujas Pirkinių rodinys sutelkia pirkimo patvirtinimus ir siuntimo pranešimus į vieną sąrašą, o atnaujinta Akcijos skiltis siūlo rūšiavimą „labiausiai aktualūs“ ir laiku pateikiamus priminimus, kad mobiliuosiuose įrenginiuose būtų lengviau pastebėti prioritetines akcijas.

Produkto funkcijos

Pirkinių rodinys: centralizuotas sekimas

Pirkinių rodinys sujungia visus su pirkimais ir siuntimu susijusius el. laiškus į vieną sąsają, kad būtų paprasčiau sekti siuntas. Vartotojai gaus apžvalgą apie artėjančius pristatymus paprastame sąraše. Svarbūs elementai, pavyzdžiui, siuntos, kurios turėtų atvykti per 24 valandas, ir toliau bus matomi pagrindiniuose gautuosiuose, o pažįstama santraukos kortelė pirkimo laiškuose liks prieinama greitai informacijai.

Akcijos skiltis: prioritetinės akcijos ir priminimai

Akcijos skiltis įgauna naują rūšiavimą „labiausiai aktualūs“, kuris teikia pirmenybę reklaminėms žinutėms iš siuntėjų ir prekių ženklų, su kuriais dažniausiai bendraujate. Gmail taip pat pridės naudingus priminimus, kad išryškintų riboto laiko pasiūlymus ir laiku pateikiamas akcijas, kurioms gali prireikti jūsų dėmesio. Jei pageidaujate chronologinio tvarkos, galite grįžti prie rūšiavimo pagal „naujausi".

Palyginimas ir privalumai

Palyginti su esama santraukos kortele ir rūšiavimu pagal etiketes, Pirkinių rodinys centralizuoja visą komercinę veiklą į vieną ieškomą vietą. Tai sumažina gautųjų netvarką ir palengvina užsakymų detalių radimą be perjunginėjimo tarp etikčių ar atskirų žinučių. Dėl reklamos, aktualumu pagrįstas rūšiavimas konkuruoja su trečiųjų šalių el. pašto valdymo įrankiais, išryškindamas vertingas rinkodaros žinutes ir filtruodamas triukšmą.

Privalumai apima greitesnį siuntų sekimą, mažiau praleistų pasiūlymų ir geresnę gautųjų tvarką aktyviems internetinių pirkėjams bei e. prekybos specialistams. Funkcijos integruojamos su Gmail tiek mobiliojoje programėlėje, tiek žiniatinklyje, taip gerinant vartotojo patirtį įvairiuose įrenginiuose.

Panaudojimo scenarijai

  • Individualūs pirkėjai, kurie nori vienos vietos užsakymų ir pristatymų stebėjimui.
  • Smulkios įmonės, derinančios pirkimo patvirtinimus ir tiekėjų sąskaitas faktūras.
  • Rinkodaros ir klientų patirties (CX) komandos, stebinčios kampanijų įsitraukimą ir klientų kvitus.

Rinkos aktualumas ir diegimas

Google teigia, kad Pirkinių funkcija pradės diegimą šiandien mobiliuosiuose įrenginiuose ir žiniatinklyje asmeninėms Gmail paskyroms visame pasaulyje, nors tikslus diegimo tempas kol kas neaiškus. Akcijos skilties atnaujinimas pasieks mobiliuosius vartotojus per artimiausias savaites asmeninėms paskyroms. Šie atnaujinimai atspindi Gmail nuolatinį dėmesį personalizavimui, el. pašto rūšiavimui ir pirkinių patogumui platesniame internetinių paslaugų ir mobiliųjų ekosistemos kontekste.

Vartotojai gali perjungti Akcijos skiltį tarp „labiausiai aktualūs" ir „naujausi", tuo tarpu įspėjimai apie siuntas per 24 valandas išliks matomi pagrindiniuose gautuosiuose. Kaip visada, šios funkcijos taikomos asmeninėms Gmail paskyroms ir skirtos tvarkyti su pirkimais susijusius el. laiškus neištrinant esamų santraukos kortelių ar gautųjų prioritetų.

Šaltinis: gsmarena

Sveiki! Esu Viltė, kasdien sekanti technologijų naujienas iš viso pasaulio. Mano darbas – pateikti jums svarbiausius ir įdomiausius IT pasaulio įvykius aiškiai ir glaustai.

Komentarai

Palikite komentarą