4 Minutės
Pasaulinė išmaniųjų telefonų gamyba atsigavo 2025 m. II ketvirtį
Pramonės tyrimų bendrovė TrendForce praneša, kad pasaulinė išmaniųjų telefonų gamyba 2025 m. II ketvirtį išaugo iki maždaug 300 milijonų vienetų — tai 4 % daugiau nei I ketvirtį ir 4,8 % augimas metinis. Po mėnesių, kai gamybą ribojo perteklinės atsargos, tikslinės subsidijų programos ir atsinaujinusi vartotojų paklausa padėjo gamykloms atstatyti tempą keliose regionuose.
Kaip subsidijos ir atsargų išvalymas pakeitė situaciją
Kiniškos vyriausybės remiamos subsidijos vidutinės ir pradinės klasės telefonams suvaidino svarbų vaidmenį išvalant perteklines atsargas ir skatinant užsakymus. Ši politika, kartu su agresyviomis regioninėmis akcijomis ir kainų korekcijomis, paspartino siuntas keliems vietiniams prekės ženklams ir palaikė komponentų tiekėjus visoje vertės grandinėje.
Top gamintojai: laimėtojai ir atsilikusieji
Rinka išlieka koncentruota: pirmieji šeši tiekėjai sudarė apie 80 % pasaulinės gamybos 2025 m. II ketvirtį. „Samsung“ išlaikė pirmaujančią poziciją su maždaug 58 milijonais vienetų, kas reiškia apie 5 % kritimą ketvirčiui — tai nuspėjamas atvėsimas po pakilimo, susijusio su naujų flagmanų paleidimu. „Apple“ pagamino maždaug 46 milijonus iPhone modelių per šį ketvirtį — tai 9 % sumažėjimas nuo I ketvirčio, bet 4 % padidėjimas palyginti su praėjusiais metais, kuriam įtakos turėjo stipri iPhone 16e paklausa ir strateginės kainų korekcijos Kinijoje gegužę.
Xiaomi ir regioninė plėtra
Xiaomi, įtraukiant „Redmi“ ir „Poco“ ženklus, pristatė apie 42 milijonus vienetų. Gamintojas pasinaudojo Kinijos subsidijų programa ir toliau plėtėsi Pietų Amerikoje bei Afrikoje, kur svarbūs yra kainos ir platinimo tinklo pasiekiamumas.

„Oppo“, Transsion ir „vivo“ fiksuoja reikšmingą atsigavimą
„Oppo“ — skaičiuojant kartu su „OnePlus“ ir „Realme“ — pagamino apie 37 milijonus vienetų, tai reiškia maždaug 35 % atkūrimą po silpnesnio I ketvirčio. Transsion prekės ženklai (Tecno, Infinix, itel) pakilo apie 33 % ketvirčiui ir pasiekė 27 milijonus vienetų, atspindėdami jų stiprybę besivystančiose rinkose. „Vivo“, įskaitant iQOO, padidino gamybą apie 8 % iki maždaug 26 milijonų vienetų.
Produkto savybės, palyginimai ir privalumai
Visoje asortimento linijoje gamintojai toliau skiriasi funkcijomis, svarbiomis vartotojams ir verslui: patobulintos daugiakamerės sistemos, įrenginyje integruota dirbtinio intelekto funkcija, ilgesnė baterijos tarnavimo trukmė, spartesnis įkrovimas ir pagerintas 5G/AIoT integravimas. Flagmanų modeliai pabrėžia aukštos klasės ekranus ir pažangų procesorių našumą fotografijai, žaidimams ir daugelio užduočių vykdymui, tuo tarpu vidutinės klasės telefonai orientuojasi į baterijos ištvermę, patrauklią kainą ir stiprų offline/online platinimą — tai derinys, kuris gerai veikia besivystančiose rinkose.
Panaudojimo atvejai ir rinkos svarba
Vartotojams prieinamų vidutinės klasės įrenginių ir konkurencingai kainuotų flagmanų derinys plečia galimybes turinio kūrimui, debesų žaidimams ir mobiliam produktyvumui. Telekomunikacijų operatoriams ir mažmenininkams perėjimas prie vidutinės klasės apimčių reiškia, kad tiekimo grandinės, aptarnavimo po pardavimo ir programinės įrangos atnaujinimų įsipareigojimai tampa svarbesni nei bet kada. Iš pramonės perspektyvos gamybos koncentracija tarp šešių pagrindinių žaidėjų pabrėžia tolesnę konsolidaciją ir vis didėjančią masto, regioninių kanalų partnerystės ir lokalizuoto kainodaros strategijų svarbą.
Perspektyvos
Kai atsargos normalizuosis ir subsidijų programos toliau darys įtaką paklausai, tikėtinas didesnis ketvirčio dinamika, susijusi su produktų paleidimais ir sezoninėmis akcijomis. Gamintojai, kurie suderins inovacijas su konkurencinga kainodara ir stipriu platinimu, greičiausiai pratęs savo impulsą antroje 2025 m. pusėje.
Šaltinis: gsmarena

Komentarai