2 Minutės
Moderniame technologijų sektoriuje prekių ženklo tapatybė tampa kertiniu įmonės sėkmės veiksniu. Neseniai paaiškėjo įdomi „Nothing“ – inovatyvaus startuolio, kurį įkūrė Carlas Pei, – sprendimo detalė, galėjusi visiškai pakeisti jo kelionės kryptį.
„Essential“ įsigijimas
2021-aisiais „Nothing“ tapo dėmesio centre, įsigijusi bankrutavusį „Essential“, kurio įkūrėjas – „Android“ kūrėjas Andy Rubinas. Į sandorį įėjo „Essential“ prekių ženklai, domenai ir socialinių tinklų paskyros, tačiau nebuvo perimtos patentinės teisės ar nuosavybinės technologijos. Šis žingsnis sukėlė daug diskusijų technologijų bendruomenėje, keldamas klausimą apie tikruosius „Nothing“ užmojus.
Paaiškėję ketinimai
Pastaruoju metu atskleista, kokių motyvų vedama įmonė ėmėsi šio žingsnio. Carlas Pei nurodė, kad pagrindinis tikslas buvo įgyti „Essential“ prekių ženklo vardą. Kurį laiką buvo svarstoma galimybė naujus produktus pristatyti būtent „Essential“ vardu, o netgi buvo sukurti prietaisų su žymeniu „Essential R1“ maketai. Vis dėlto, po išsamių svarstymų, komanda nusprendė pasirinkti savarankišką ir aiškiai išsiskiriantį prekių ženklo kelią.
Savarankiško prekių ženklo kūrimas
Nors „Essential“ – aiškus ir prasmingas vardas – galėjo būti patrauklus, „Nothing“ vadovybė pasirinko sukurti prekių ženklą, kuris nebūtų suvokiamas kaip ankstesnio projekto tęsinys. Šis strateginis sprendimas lėmė „Nothing“ gimimą – pavadinimą, kuris atsispindi unikalioje kompanijos filosofijoje ir vizijoje.
Išvada
Šios įžvalgos apie „Nothing“ prekių ženklo strategiją pabrėžia, kokią svarbą technologijų srityje turi aiški ir išskirtinė tapatybė. Artėjant „Nothing Phone 3“ startui, aišku, kad įmonės kelias buvo formuojamas apgalvotų ir kryptingų sprendimų, leidusių išsiskirti konkurencingoje rinkoje.

Komentarai