2 Minutės
Ar „Grand Theft Auto 6“ serialo idėja – tik kūrybingas pokštas, ar ši vizija gali virsti kinematografine realybe? Apdovanotasis serialų kūrėjas Craig Mazin, geriausiai žinomas dėl sėkmingos HBO vaizdo žaidimo adaptacijos „The Last of Us“, pasidalijo savo mintimis – ir šios pastabos sukėlė nemažai diskusijų tarp filmų bei serialų gerbėjų.
„The Last of Us“ kūrėjas
Craig Mazin, prisidėjęs prie vienos sėkmingiausių vaizdo žaidimų ekranizacijų, neseniai atvirai pasidalijo įžvalgomis interviu žurnalui „Scifi Now“. Mazinas turėjo lemiamą reikšmę, paversdamas niūrų ir atmosferinį vaizdo žaidimo pasaulį pripažintu televizijos serialu, vertinamu tiek žaidėjų, tiek serialų mėgėjų visame pasaulyje.
Kokie kiti projektai laukia Mazino?
Nors daugelis svarsto, ar Mazin imsis naujo žaidimų adaptacijos projekto, jis aiškiai išsakė savo poziciją – artimiausiu metu jis neplanuoja kurti dar vienos tiesioginės vaizdo žaidimo ekranizacijos. Vis dėlto jis nusiteikė žaismingai: juokavo, kad jei kada nors persigalvotų, galbūt rinktųsi „GTA 6“ ar net „Candy Crush“. Mazinas pajuokavo, kad „GTA 6“ adaptacija galėtų virsti dar neregėto ilgio – net 19 sezonų – serialu, taip pašiepdamas žaidimo plačius, atvirus siužetinius pasirinkimus ir pasaulį.
Siužeto galimybės ir gamybos detalės
Potencialus „GTA 6“ serialas atvertų begalines siužeto galimybes – pritaikant franšizės išskirtinį veiksmo, dramos ir juodo humoro derinį. Mazin su šypsena pastebėjo, kad „Candy Crush“ adaptacija, neturėdama aiškios naratyvinės linijos, būtų dar didesnis iššūkis scenaristams. Kalbėdamas apie gamybos procesą, Mazin užsiminė, jog, nors pats artimiausiu metu neketina rašyti ar režisuoti, vis dar domisi kokybiškomis žaidimų ekranizacijomis ir norėtų jas remti kaip prodiuseris.
Vaizdo žaidimų ekranizacijų bumas Holivude
Vaizdo žaidimų ekranizacijų populiarumas Holivude nuolat auga. Mazin priminė apie pastaruoju metu pasirodžiusį „Minecraft“ filmą ir „Fallout“ serialą, kaip įrodymą, jog kino industrija atranda didžiulį žaidimų pasakojimų potencialą. Pasak industrijos apžvalgų, šiuo metu kuriama daugiau nei 40 vaizdo žaidimų adaptacijų, tad laukia šviesi ateitis tiek žaidimų, tiek serialų ir filmų gerbėjams.
Tarp sėkmės ir atsakomybės: Mazino požiūris
Kūrybinio profesionalo vertinamas už apgalvotą požiūrį į adaptacijas, Mazin pabrėžė pagarbos šaltiniui svarbą. Jo nuomone, kūrybingai ir ištikimai perteiktos vaizdo žaidimų ekranizacijos gali pakelti abu medijus į naują lygį ir priartinti juos prie žiūrovų. Nors Mazin kol kas užverčia savo tiesioginio dalyvavimo žaidimų ekranizacijose skyrių, jo entuziazmas menui ir gilus supratimas apie žaidimų, televizijos ir kino sąrangą ir toliau įkvepia pramogų industriją.
Jei domitės filmais ar serialais, stebėkite naujienas: kinematografinės vaizdo žaidimų ekranizacijos dar tik pradeda savo kelią.

Komentarai