Trys pagrindinės Jacko Zhango lyderystės pamokos: kaip Airwallex pasiekė sėkmę fintech sektoriuje | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Trys pagrindinės Jacko Zhango lyderystės pamokos: kaip Airwallex pasiekė sėkmę fintech sektoriuje

Trys pagrindinės Jacko Zhango lyderystės pamokos: kaip Airwallex pasiekė sėkmę fintech sektoriuje

2025-05-27
0 Komentarai
Dalintis šiuo straipsniu

Jackas Zhangas, kompanijos Airwallex—vienos iš lyderiaujančių fintech įmonių, kurios vertė viršija 6 mlrd. JAV dolerių—generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų, neseniai atvirai pasidalijo įžvalgomis apie tris svarbiausias lyderystės klaidas, kurias patyrė ankstyvaisiais verslo metais. Šios patirtys yra reikšmingos pamokos verslininkams ir vadovams, siekiantiems sėkmingai auginti globalų verslą.

Asmeninis vaidmuo pradiniame darbuotojų paieškos procese

Pirmaisiais Airwallex veiklos metais Zhangas pats tiesiogiai prižiūrėjo darbuotojų paiešką: per LinkedIn jis pasirinko pirmuosius 100 darbuotojų. Nors toks būdas leido kontroliuoti atranką, procesas buvo labai ilgas ir rizikingas. Zhangas pripažįsta, kad įtraukus profesionalias personalo paieškos paslaugas, darbuotojų atranka būtų buvusi efektyvesnė ir rezultatyvesnė, leidžiant greičiau formuoti stiprią komandą fintech įmonei.

Per anksti pradėta plėtra į tarptautines rinkas

Kita svarbi klaida—per anksti pradėta plėtra į užsienio rinkas, dar pilnai nepritaikius produkto prie vietos poreikių. Zhangas pripažįsta, kad nors pradinis tarptautinės plėtros etapas buvo sėkmingas, toks žingsnis sukėlė nemažai rizikų. Jis pabrėžia, kad norint išvengti iššūkių ir užtikrinti fintech sprendimų sėkmę įvairiose rinkose, labai svarbu pirmiausia pasiekti tinkamą produkto ir rinkos atitikimą (product-market fit).

Dėmesio stoka organizacinei kultūrai

Ankstyvuoju laikotarpiu Airwallex daugiausia samdė patyrusius specialistus iš didžiųjų bankų, tokių kaip Citibank. Tačiau Zhangas suprato, kad šie darbuotojai dažnai susiduria su kultūriniais skirtumais startuolio aplinkoje. Jis išskyrė, kad labai svarbu ieškoti ne tik patirties turinčių, bet ir motyvuotų, smalsių bei optimistiškų žmonių—būtent tokių savybių reikalauja sparčiai besikeičianti fintech startuolio kultūra.

Išvados

Jacko Zhango patirtys pabrėžia, kaip svarbu strategiškai planuoti darbuotojų paiešką, atsakingai vykdyti rinkos plėtrą bei ugdyti organizacinę kultūrą, tinkamą fintech sektoriuje. Mokydamiesi iš šių pamokų, įmonių vadovai turi daugiau galimybių užtikrinti tvarų augimą ir sėkmę konkurencingoje finansinių technologijų srityje.

Komentarai

Palikite komentarą