Xiaomi užima lyderio poziciją nešiojamųjų technologijų rinkoje: 2025 m. pirmojo ketvirčio apžvalga | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Xiaomi užima lyderio poziciją nešiojamųjų technologijų rinkoje: 2025 m. pirmojo ketvirčio apžvalga

Xiaomi užima lyderio poziciją nešiojamųjų technologijų rinkoje: 2025 m. pirmojo ketvirčio apžvalga

2025-05-24
0 Komentarai

2025 m. pirmąjį ketvirtį nešiojamųjų technologijų rinka patyrė reikšmingą augimą, o „Xiaomi“ tapo pasaulio lydere nešiojamųjų įrenginių pardavimuose. Remiantis „Canalys“ ataskaita, per šį laikotarpį visame pasaulyje buvo išsiųsta 46,6 mln. nešiojamųjų apyrankių, tai yra 13% daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

„Xiaomi“ rinkos dominavimas

„Xiaomi“ išsiuntė 8,7 mln. nešiojamųjų įrenginių, užimdama 19% rinkos dalį. Šis pasiekimas atspindi įspūdingą 44% metinį augimą. Bendrovės sėkmė daugiausia siejama su nuolatiniais „Smart Band“ ir „Watch“ serijų atnaujinimais bei prieinamų „Redmi“ produktų pristatymais. Ypač išsiskyrė „Redmi Band 5“, tapusi viena perkamiausių nešiojamųjų įrenginių per pirmąjį 2025 m. ketvirtį.

Konkurencinė aplinka

„Apple“ užėmė antrąją vietą, išsiuntusi apie 7,6 mln. vienetų ir užimdama 16% rinkos dalį. „Huawei“ sekė iš paskos, pardavusi 7,1 mln. nešiojamųjų įrenginių ir pasiekusi 15% rinkos dalį, daugiausia dėl didelės paklausos „Watch GT“ ir „Watch Fit“ serijoms. „Garmin“ taip pat pateko į penketuką, išsiuntusi 1,8 mln. vienetų ir užimdama 4% rinkos dalį.

Vartotojų pasirinkimai ir rinkos tendencijos

„Canalys“ atlikta apklausa Europos šalyse atskleidė pagrindinius veiksnius, lemiančius vartotojų sprendimus perkant išmaniuosius laikrodžius. Kaina ir baterijos veikimo trukmė buvo svarbiausi kriterijai, po jų sekė sveikatos stebėjimo funkcijos, prekės ženklo reputacija ir dizainas. Įdomu tai, kad sporto funkcijos buvo laikomos mažiau reikšmingomis sprendimų priėmimo procese.

Ateityje „Canalys“ prognozuoja, kad ekosistemos integracija ir paslaugos po pirkimo išliks pagrindiniais konkurencijos veiksniais nešiojamųjų įrenginių rinkoje. Prenumeratos modeliai tikėtina atliks svarbų vaidmenį didinant vartotojų įsitraukimą ir generuojant pajamas prekės ženklams.

Išvados

„Xiaomi“ iškilimas į pasaulinės nešiojamųjų įrenginių rinkos viršūnę pabrėžia jos strateginį dėmesį produktų inovacijoms ir prieinamumui. Kadangi vartotojų pasirinkimai toliau evoliucionuoja, bendrovės, kurios prioritetą teikia vartotojui skirtoms funkcijoms ir sklandžiai ekosistemos integracijai, greičiausiai išlaikys konkurencinį pranašumą sparčiai augančioje pramonėje.

Komentarai

Palikite komentarą