„Microsoft“ panaikina mokesčius už programų publikavimą
„Microsoft“ paskelbė, kad nuo 2025 m. birželio mėnesio kūrėjai galės nemokamai skelbti savo programas „Microsoft Store“ parduotuvėje. Anksčiau kūrėjai turėjo sumokėti apie 19 JAV dolerių už registraciją kaip programų leidėjai. Šis žingsnis yra dalis „Microsoft“ pastangų pritraukti daugiau nepriklausomų programinės įrangos tiekėjų (ISV) ir skatinti jų dalyvavimą platformoje.
Konkurencijos kontekstas
Šis sprendimas priimtas tuo metu, kai pagrindiniai „Microsoft“ konkurentai, tokie kaip „Apple“ ir „Google“, taiko skirtingas mokesčių struktūras savo programų parduotuvėse. Pavyzdžiui, „Apple“ iš kūrėjų kasmet ima 99 JAV dolerių mokestį už dalyvavimą „App Store“ programoje, o „Google“ reikalauja vienkartinio 25 JAV dolerių mokesčio už prieigą prie „Google Play“ parduotuvės. Be to, „Apple“ susiduria su teisiniais iššūkiais dėl savo mokesčių politikos, o tai gali turėti įtakos visai pramonei.
Pajamų dalijimosi modelis
Nors registracija ir programų publikavimas „Microsoft Store“ taps nemokami, „Microsoft“ išlaikys pajamų dalijimosi modelį. Jei kūrėjai naudos „Microsoft“ mokėjimų infrastruktūrą, bendrovė ims komisinį mokestį: 12% nuo žaidimų pardavimų ir 15% nuo kitų programų pardavimų. Tačiau, jei kūrėjai pasirinks naudoti savo mokėjimų sistemas, jie galės išlaikyti visas pajamas iš ne žaidimų programų pardavimų, be jokių komisinių mokesčių.
„Microsoft“ strategija pritraukti kūrėjus
Šis žingsnis atspindi „Microsoft“ strategiją pritraukti daugiau kūrėjų į savo ekosistemą, suteikiant jiems lankstesnes ir patrauklesnes sąlygas. Panaikinus registracijos mokesčius ir siūlant palankesnes pajamų dalijimosi sąlygas, „Microsoft“ tikisi padidinti programų pasiūlą savo parduotuvėje ir sustiprinti konkurenciją su kitomis platformomis.
Išvados
„Microsoft“ sprendimas panaikinti mokesčius už programų publikavimą „Microsoft Store“ parduotuvėje yra reikšmingas žingsnis, siekiant pritraukti daugiau kūrėjų ir sustiprinti savo pozicijas rinkoje. Ši iniciatyva gali turėti įtakos visai pramonei, skatinant kitas platformas peržiūrėti savo mokesčių politiką ir pasiūlyti palankesnes sąlygas kūrėjams.
Komentarai
Palikite komentarą