3 Minutės
YouTube pristato naujas AI funkcijas kūrėjams
YouTube per savo Made on YouTube 2025 pristatymą atskleidė platų YouTube AI įrankių ir naujų monetizacijos galimybių rinkinį, skirtą palengvinti kūrybą ir padidinti kūrėjų pajamas. Atnaujinimai orientuoti į Shorts, tiesiogines transliacijas, podkastus ir prekybos integracijas — jie sukurti trumpinti redagavimo procesus, didinti įsitraukimą ir padėti prekės ženklams geriau bendrauti su auditorija.
Veo 3 Fast: generuojamas vaizdo turinys Shorts
Google integruoja DeepMind Veo 3 Fast į Shorts — generatyvinį variklį, galintį automatiškai sintetinti fonus ir garso takelius trumpiems klipams. Praktinės galimybės apima:
- Judesio ir stiliaus parinktys, keičiant scenų išvaizdą ir judėjimą
- Rekvizitų pridėjimas, leidžiantis papildyti aplinką po filmavimo
- AI pagalba atliekami redagavimai, kurie sukonvertuoja žalią medžiagą į tvarkingą juodraštį
- Sakymo į dainą konvertavimas, kuris paverčia ištartus sakinius garso takeliu. Šios funkcijos sumažina techninį slenkstį aukštos kokybės trumpiems vaizdo įrašams, padėdamos mažoms komandoms ir vieniems kūrėjams greičiau iteruoti.
Ask Studio: pokalbinis asistentas kūrėjams
Ask Studio — naujas pokalbinis įrankis, skirtas optimizuoti kūrybos procesus. Jis siūlo pritaikytus patarimus, palaiko A/B testavimą miniatiūroms ar pavadinimams ir teikia automatinį dublį, kad būtų pasiekiama daugikalbė auditorija. Kūrėjams, kurie eksperimentuoja su formatu arba siekia tarptautinės auditorijos, Ask Studio veikia kaip internetinis kūrybinis konsultantas.
.avif)
Tiesioginių transliacijų, podkastų ir prekybos atnaujinimai
YouTube pridės įrankių tiesioginėms transliacijoms, skatinančių giliau bendrauti su gerbėjais ir plečiant atranką. Podkastų kūrėjai galės naudotis AI, automatiškai išskiriančiu Shorts ir svarbius iškarpas iš visų epizodų. Net tik garso turinį turintys šou galės būti konvertuojami į pritaikomus vaizdo įrašus per Veo, leidžiant reklamuoti turinį keliuose kanaluose ir gerinti podkastų epizodų SEO.
Prekybai skirtos naujovės priartina kūrėjus ir prekės ženklus. Naujos galimybės leis kūrėjams talpinti tiesiogines nuorodas į prekės ženklų svetaines Shorts viduje, o YouTube Shopping plėsis į papildomas rinkas ir pardavėjų lygius. AI varomas produktų žymėjimas siekia supaprastinti katalogų integraciją ir pagerinti prekių atradimą.
Pristatymas ir rinkos kontekstas
Naujos funkcijos bus diegiamos palaipsniui iki 2025 metų pabaigos ir į 2026 metų pradžią. Kūrėjams ir prekės ženklams šie atnaujinimai atspindi platesnį pramonės kryptį link AI pagalbos turinio gamyboje ir glaudesnės prekybos integracijos socialinių vaizdo platformų ribose.
„Greitesnis redagavimas, platesnė pasiekiamumas ir daugiau monetizacijos kelių“ apibendrina, kaip YouTube pateikia pokyčius — praktiški patobulinimai, galintys pakeisti kūrėjų darbo eigas ir prekės ženklų partnerystes.
Šaltinis: gsmarena

Komentarai