4 Minutės
Trumpai: Rugsėjo 4 d. pranešimas nėra naujas Cyberpunk 2077 turinys
CD Projekt Red patvirtino, kad Rugsėjo 4 d. suplanuotas Cyberpunk 2077 pranešimas nebus nauja pataisa ar joks DLC. Paaiškinimą pateikė vyresnioji bendruomenės vadybininkė Amelia "Lilayah", reaguodama į spekuliacijas socialiniuose tinkluose apie galimą naują žaidimo turinį. Gerbėjams, tikintiems naujomis plėtiniais ar klaidų taisymo atnaujinimu, reikėtų sušvelninti lūkesčius.
Oficialūs CD Projekt Red atsakymai
Kai klausimai pradėjo populiarėti platformoje X, Amelia "Lilayah" tiesiogiai pakomentavo gandus. Jos pareiškimai buvo glaustai ir vienareikšmiški:
Ką žinome apie užuominą
Įmonė paskelbė pasaulyje sukurtą įdarbinimo skelbimą, susijusį su New United States of America (N.U.S.A.), kuriame yra Night City, užuominą apie kibernetinio saugumo tematika grįstą naratyvinį elementą. Užuominoje minima įdarbinimo testo priemonė "drąsiems netrunneriams", kviečianti priešintis augančiai kibernetinio saugumo grėsmei — tai gali reikšti rinkodaros iniciatyvą, ARG (alternatyvios realybės žaidimą), bendruomenės playtestą arba mažesnį periferinį projektą, o ne pilno masto DLC ar variklio atnaujinimą.
Galimi paaiškinimai: rinkodara, playtestai ar eksperimentiniai projektai
Su Project Orion (kitas pagrindinis Cyberpunk žaidimas) vis dar toli, CD Projekt Red gali naudoti tokią vidinę įdarbinimo istoriją, kad:
- Skelbti bendruomenės playtestus (uždarus ar atvirus) mažesniam technologiniam demonstravimui, savarankiškam mini-patyrimui ar žaidimų/multiplayer tinklo testui.
- Paleisti ARG arba naratyvą skatinančią kampaniją, susijusią su kibernetinio saugumo temomis ir netrunner kultūra.
- Pristatyti ne žaidiminį produktą ar partnerystę (kibernetinio saugumo sąmoningumo iniciatyvą, prekės ženklo trumpametražį filmą arba XR/AR susietą projektą).
Produkto ypatybės ir techninis kontekstas
Bet ką CD Projekt Red atskleis, greičiausiai remsis esamais Cyberpunk 2077 turiniais, naratyvo intelektine nuosavybe ir internetinėmis galimybėmis, o ne dideliais variklio atnaujinimais. Svarbiausios technologinės kryptys, į kurias verta atkreipti dėmesį, yra:
- Tinklinių playtestų ar multiplayer streso testavimas naudojant debesų arba dedikuotus serverius.
- Integracija su eksperimentiniais dirbtinio intelekto įrankiais naratyvui ar NPC elgesiui.
- Pažangių atvaizdavimo technologijų naudojimas demonstracijose: neuroninis atvaizdavimas, RTX funkcijos arba pristatymai, naudojant NVIDIA Blackwell/RTX aparatūrą.
Susijusios aparatinės ir atvaizdavimo naujovės išlieka aktualios — pavyzdžiui, NVIDIA demonstruotas neuroninis atvaizdavimas ir dauginės RTX instaliacijos parodo, kaip modernios GPU gali varyti tiek kinematografinius vaizdus, tiek lygiagrečias žaidimų instancijas. Tokia technologija yra svarbi, jeigu CD Projekt Red planuoja GPU pagreitintas demonstracijas ar transliavimo iniciatyvas, susietas su pranešimu.

Palyginimai ir privalumai
Lyginant su pilnu DLC ar dideliu pataisu, ribotas playtestas ar ARG turi privalumų: mažesnę kūrimo naštą, greitesnį diegimą ir galimybę surinkti tikslingą telemetriją bei bendruomenės atsiliepimus. Taip pat tai laikina IP aktyvumo išlaikymas žiniasklaidos cikle be įsipareigojimo didelėms turinio srautams. Žaidėjams tai gali reikšti ankstyvesnę prieigą prie eksperimentinių funkcijų ar naratyvinių vinječių, tačiau be naujo pagrindinio žaidimo ar kampanijos plėtros.
Naudojimo atvejai ir rinkos aktualumas
Galimi ne-DLC pranešimo naudojimo atvejai apima įgūdžių turinčių bendruomenės testuotojų įdarbinimą tinklo kodo tobulinimui, naujų pasakojimo įrankių demonstravimą arba partnerystę su technologijų tiekėjais, kad būtų pademonstruotos GPU ir debesų transliavimo galimybės. Kalbant apie rinkos svarbą, toks atskleidimas gali: padidinti bendruomenės įsitraukimą, leisti CD Projekt Red eksperimentuoti su multiplayer ar online sistemomis prieš Project Orion ir tarnauti kaip mažos rizikos būdas išbandyti technologijas, tokias kaip neuroninis atvaizdavimas ar server-side transliavimas platformose, tokiuose kaip PC, PlayStation 5, Xbox Series X ir Nintendo Switch 2.
Kur šiandien stovi žaidimas
Cyberpunk 2077 vis dar prieinamas pagrindinėse platformose: PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One ir Nintendo Switch 2. Bet koks pranešimas, kuris nėra pataisa ar DLC, vis tiek yra reikšmingas platesnei žaidimų ir technologijų ekosistemai, nes gali signalizuoti strateginius pokyčius, kaip CD Projekt Red naudoja savo IP tinklinių funkcijų bandymams, pasakojimo eksperimentams ir partnerystėms su GPU/debesų tiekėjais.
Kada sužinosime daugiau?
Pranešimas suplanuotas Rugsėjo 4 d., ir atsižvelgiant į įmonės pareiškimus, yra maža tikimybė, kad tai bus turinio atnaujinimas. Gerbėjams ir pramonės stebėtojams verta tą dieną stebėti oficialius kanalus, kad pamatytų — ar atskleidimas bus bendruomenės iniciatyva, technologinė demonstracija, ARG ar kažkas netikėtesnio.
Šaltinis: wccftech

Komentarai