Battlefield 6 atsisako ray tracing — prioritetas našumui ir stabilumui

Battlefield 6 atsisako ray tracing — prioritetas našumui ir stabilumui

0 Komentarai Domantas Čepaitis

4 Minutės

Battlefield 6 atsisako ray tracing siekiant optimizuoti našumą

Kuriamas Ripple Effect šaulys Battlefield 6 pasirodys be ray tracing — tai sąmoningas sprendimas, kurį kūrėjai aiškina siekiu pasiekti aukštesnį ir stabilesnį kadrų dažnį įvairiuose PC ir konsolių įrenginiuose. Per neseniai vykusias beta savaitgales PC žaidėjai pastebėjo, kad grafikos nustatymuose nėra jokių ray tracing parinkčių. Šį pastebėjimą patvirtino Christian Buhl, Ripple Effect (anksčiau DICE LA) techninis direktorius, sakęs Comicbook.com, kad komandai ray tracing paleidimui niekada nebuvo prioritetas ir artimiausioje ateityje planų jo pridėti nėra.

Kodėl buvo atsisakyta ray tracing

„Ne, žaidimas nebus su ray tracing paleidimo metu ir šiuo metu neturime planų jį pridėti“, – sakė Buhl. Jis paaiškino, kad sprendimas buvo sąmoningas: studija norėjo sutelkti inžinerinius išteklius į numatytųjų nustatymų ir numatytųjų vartotojų našumo optimizavimą, o ne į brangius realaus laiko ray tracing efektus. Trumpai tariant, Battlefield 6 kūrime prioritetas buvo nuosekliai aukštas kadrų dažnis, mažesnė įvesties delsa ir plati aparatūros suderinamumas, o ne pažangiausi apšvietimo efektai.

Produkto ypatybės ir našumą skatinančios technologijos

Nors ray tracing nėra, Battlefield 6 palaiko kelias modernias mastelio keitimo ir kadrų generavimo technologijas, kurios pagerina našumą ir vaizdo aiškumą:

  • NVIDIA vartotojai gali pasinaudoti DLSS Super Resolution kartu su Frame Generation ir Multi-Frame Generation, kad padidintų kadrų dažnį neišlepindami suvokiamos raiškos.
  • AMD žaidėjai gali įjungti FSR 3 ir FSR Frame Generation, kad pagerintų pralaidumą palaikomose GPU platformose.
  • Intel platformos gali naudoti Intel XeSS ir XeSS Frame Generation kadrų sklandumui ir dažnio padidinimui.

Šios parinktys sukurtos tam, kad daugelio žaidėjų patirtis būtų sklandesnė ir kad žaidimas pasiektų našumo tikslus plačiame GPU diapazone — nuo aukštos klasės entuziastų kortų iki įeinančio lygio aparatinės įrangos, atitinkančios minimalius reikalavimus.

Palyginimai: Battlefield 6 vs ankstesnės dalys

Šis žingsnis vizualinių technologijų srityje gali atrodyti žingsnis atgal, lyginant su Battlefield V, kuris 2018 m. buvo vienas pirmųjų PC žaidimų su ray-traced atspindžiais, ir Battlefield 2042, vėliau pridėjusio ray-traced ambient occlusion. Tačiau kompromisas yra suprantamas: konkurenciniai daugelio žaidėjų šauliai dažniau renkasi aukštą kadrų dažnį ir mažesnę įvesties delsą, o ne itin realistišką apšvietimą. Didelėse mūšio erdvėse su daug žaidėjų, transporto priemonių ir dinaminės fizikos, stabilus našumas dažnai suteikia geresnę žaidimo patirtį negu nedideli grafikos patobulinimai.

Privalumai, kai prioritetas skiriamas našumui

  • Platesnė aparatūros suderinamybė — daugiau žaidėjų gali prisijungti su numatytaisiais nustatymais neprarasdami kadrų.
  • Mažesnė delsos trukmė ir stabilesnis kadrų dažnis konkurenciniam žaidimui ir eSporto scenarijams.
  • Supaprastintas testavimo (QA) ir optimizavimo procesas, leidžiantis komandai siekti nuoseklios patirties PC, PlayStation 5 ir Xbox Series S|X platformose.

Naudojimo atvejai ir tikslinė auditorija

Sprendimas ypač naudingas žaidėjams, kuriems svarbus kadrų dažnis ir reagavimas: konkurenciniams žaidėjams, transliuotojams ir turintiems vidutinės klasės ar senesnę GPU įrangą. Žaidėjams su aukštos klasės kompiuteriais, siekiantiems geriausio vaizdo, natūralu, kad natūralaus ray tracing trūkumas gali atrodyti ribojantis, tačiau mastelio keitimo ir kadrų generavimo technologijos (DLSS/FSR/XeSS) suteikia praktišką kompromisą tarp vaizdo kokybės ir našumo.

Rinkos reikšmė ir kūrėjų motyvacija

Iš rinkos perspektyvos pasirinkimas atspindi dabartinę pramonės įtampą tarp fotorealistinio vaizdo (ray tracing) ir plačios prieinamumo/našumo tendencijos. GPU gamintojai toliau stumia ray tracing ir aparatūros pagreitį, tačiau ne kiekvienas daugelio žaidėjų leidimas vienodai naudingai išnaudoja šiuos efektus. Pasirinkdami optimizaciją ir gamintojo palaikomų mastelio keitimo technologijų integraciją, Ripple Effect siekia maksimaliai išplėsti žaidėjų ratą ir sumažinti techninę fragmentaciją paleidimo metu.

Išleidimo data ir galutinės mintys

Žaidėjų reakcija į beta rodo, kad strategija pasiteisino: Battlefield 6 beta tapo didžiausiu registracijos renginiu serijos istorijoje, o tai rodo, kad žaidėjai pirmenybę teikė žaidžiamumui ir našumui. Pilna žaidimo versija planuojama išleisti spalio 10 d. PC, PlayStation 5 ir Xbox Series S|X platformoms. Nors ateityje atnaujinimai gali vėl apsvarstyti ray tracing galimybę, kol kas akcentas aiškus: aukštas kadrų dažnis, plati aparatūros palaikymas ir konkurencinė daugelio žaidėjų patirtis.

Šaltinis: wccftech

„Esu žaidimų entuziastas ir AI entuziastas. Rašau apie tai, kas svarbu – naujausius žaidimus, AI projektus ir tai, kaip šie du pasauliai jungiasi.“

Komentarai

Palikite komentarą