Google pristato 100 Zeroes – naują kino studiją technologijų populiarinimui
Technologijų milžinė Google netikėtai žengė naują žingsnį siekdama sustiprinti savo pozicijas – įkūrė kino studiją 100 Zeroes. Pagrindinis studijos tikslas – per inovatyvių filmų ir serialų gamybą kurti pozityvų ir įkvepiantį Google produktų bei paslaugų atvaizdavimą populiariojoje kultūroje. Tai tiesioginis atsakymas į šių laikų iššūkius, kai didelė dalis jaunimo pažangias skaitmenines technologijas sieja su Apple, o Google siekia tapti labiau atpažįstama šioje auditorijoje.
Įkvėpimas, inovacijos ir naujas požiūris
Studijos pavadinimas 100 Zeroes pasirinktas neatsitiktinai – jis atspindi skaičių "googol“ (10 pakelta 100 laipsniu), kuris įkvėpė pati Google prekės ženklą. Nors pavadinimas nežinantiems technologijų gali atrodyti keistas, technikos bendruomenėje jis turėtų sukelti smalsumą ir susidomėjimą.
Google strategija skiriasi nuo Apple
Šio žingsnio negalima atsieti nuo nesenų Apple sprendimų, kai ši kompanija su „Apple Originals“ ženklu sėkmingai žengė į Holivudą ir sukūrė „Apple TV+“ platformą. Vis dėlto Google pasirenka kitokį kelią – jos siekis nėra sukurti dar vieną transliacijos paslaugą, bet bendradarbiaujant su tokiais partneriais kaip Range Media Partners atrasti ir finansuoti kino kūrimo projektus, kuriuose būtų integruotos pažangios technologijos, įskaitant papildytos (AR) ir virtualios realybės (VR) sprendimus.
Produktų ir funkcijų eksponavimas kūrybiškai
Google siekia, kad naujos kartos filmai subtiliai pristatytų tokias naujoves kaip „Circle to Search“ arba „Immersive View“, atskleisdamos jų naudą ir įtaigumą realiame gyvenime. Skirtingai nei daugelyje tradicinių reklamos kampanijų, čia produktų integracija vyktų kūrybiškai ir natūraliai – atsisakant tiesioginio reklaminio turinio, pasakojant patrauklias ateities istorijas, kurios įkvėptų auditoriją žvelgti pozityviai į technologinį progresą.
Kūriniai – ne Google TV ar YouTube, o pasaulinėms srautinių platformų auditorijoms
Skirtingai nuo daugelio tikėtųsi, Google neturi ketinimų naujus filmus ar serialus rodyti savo platformose, tokiose kaip Youtube ar Google TV. Vietoje to, planuojama aktyviai bendradarbiauti su didžiausiais transliavimo gigantais, tokiais kaip Netflix ar tradiciniais Holivudo studijomis. Tokiu būdu Google produkcija pasieks platesnę, tarptautinę auditoriją ir dar labiau prisidės prie Google prekių ženklo žinomumo didinimo.
Išskirtinumai ir rinkos reikšmė
Google naujoji kino studija išsiskiria iš konkurentų drąsia strategija subtiliai reklamuoti inovatyvias Android funkcijas bei kitus produktus globaliai auditorijai. Tai galėtų sustiprinti Android, Google Search, Google Maps ar kitų paslaugų populiarumą tarp jaunimo, kuris dažnai renkasi konkurentų siūlomus sprendimus. Toks kultūrinis žingsnis ne tik gali atrasti naujas auditorijas, bet ir pagerinti bendrą technologijų reputaciją visuomenėje, išvengiant dažnu atveju niūrių ar pesimistinių vaizdinių, kuriuos pateikia serialai kaip „Black Mirror“.
Išvada
Google sprendimas žengti į pramogų ir kino industriją atveria visiškai naujas galimybes tiek vartotojams, tiek įmonei. Pozityviai technologijas pristatantys filmai ir serialai padės keisti visuomenės požiūrį bei sustiprins Google, Android ir kitų paslaugų įvaizdį. Ši nauja iniciatyva gali tapti pavyzdžiu, kaip didžiosios technologijų kompanijos efektyviai naudoja meną ir kūrybą tam, kad paskatintų inovacijų priėmimą ir padidintų savo matomumą skaitmeniniame pasaulyje.
Komentarai
Palikite komentarą