3 Minutės
Ubisofto trumpas pranešimas kelia gandus apie Far Cry TV seriją
Atrodo, kad Ubisoft netyčia paskelbė spaudos pranešimą, kuris užuomina, jog FX kuria televizijos adaptaciją Far Cry franšizei. Pasirodė, kad pranešimas buvo įkeltas į Ubisoft oficialią naujienų puslapį, tačiau vėliau pašalintas; atidarius originalų URL dabar peradresuojama į įmonės pagrindinį naujienų puslapį. Nepaisant pašalinimo, nuotraukos ekrano ir santraukos apie pranešimą pasklido Reddit ir kitose socialinėse platformose.
Ką teigia nutekintasis pranešimas
Remiantis tariamu įrašu, Far Cry projektas planuojamas kaip antologinis drama: kiekvienas sezonas pristatytų savarankišką istoriją, įsikūrusį į skirtingą pasaulį su nauja aktorių grupe, atspindint vienos atskiros žaidimų serijos pasakojimo struktūrą. Nutekėjimas mini Robą Maką (žinomas dėl to, kad kuria ir vaidina It’s Always Sunny in Philadelphia) ir Noah Hawley (Fargo ir Legion kūrėjas) kaip bendrakūrėjus. Hawlis teigiama, kad bus showrunner ir vykdantysis prodiuseris, o Robas Makas taip pat įrašytas kaip vykdančiojo prodiuserio pareigas.
Gamybos partneriai ir IP strategija
Pranešimas įvardija keletą gamybos partnerių, tarp jų Ubisoft Film & Television — studiją, atsakingą už kitas žaidimų į ekraną adaptacijas, pvz., Assassin’s Creed ir Tom Clancy’s Splinter Cell projektus. Jei tai patvirtinta, bendradarbiavimas išryškintų platesnės transmediacijos strategijos poreikį, kur žaidimų IP ir srautinio transliavimo platformos susilieja siekdamos pasiekti naują auditoriją.
Funkcijos, technologijos ir gamybos svarstymai
Pagrindinės savybės, kurios greičiausiai apibrėš adaptaciją, yra antologinio stiliaus episodinis formatas, aukščiausios klasės vizualiniai efektai (VFX), vietos pagrindu kurtas pasaulio kūrimo koncepcija ir pasakojimo dizainas, išlaikantis žaidimų išskirtinį izoliacijos jausmą. Iš gamybos proceso perspektyvos studijos tikriausiai integruotų žaidimų išteklius, aplinkos koncepcijas ir judesio fiksaciją į VFX ir virtualią gamybą, siekdamos greičiau kurti pasaulius ir išlaikyti franšizės nuoseklumą.
Palyginimai, privalumai ir naudojimo atvejai
Palyginus su pastarosiomis vaizdo žaidimų adaptacijomis, tokiomis kaip The Last of Us ar Fallout, FX kuriamas Far Cry antologinis projektas užimtų poziciją tarp žemiau įprastos dramos ir tamsiai komiško trilerio – derinys, kuris dera Hawley ankstesniam darbui. Antologijos privalumai: kūrybinė laisvė, lengvesnė aktorių atranka ir galimybė eksperimentuoti su įvairiais tonais ir technologijomis kiekviename sezone. Naudojimo atvejai apima premium IP poreikį srautinio transliavimo platformose, transmediacijos monetizaciją leidėjams ir VFX tiekėjų plėtrą su virtualia gamyba.
Rinkos aktualumas ir žiūrovų poreikis
Pastarųjų aukšto profilio adaptacijų sėkmė rodo, kad yra stiprus poreikis serializuotam žaidimo į ekraną pasakojimui. Technologijų ir pramogų dalyviams — nuo transliuotojų iki vizualinių efektų įmonių ir žaidimų kūrėjų — Far Cry serija galėtų būti strateginis turtas, skatinantis prenumeratorių susidomėjimą ir kuriantis kryžminės reklamos galimybes franšizės pavadinimams ir prekėms.
Ką daryti toliau?
FX dar nepaskelbė projekto patvirtinimo. Kol kas industrija stebės oficialius pareiškimus ir aktorių paskelbimus. Jei tai patvirtins, Ubisoft Film & Television ir žinomi showrunner’iai galėtų būti dar vienas aukšto profilio pavyzdys, kaip interaktyvi pramogų industrija ir transliavimo televizija susilieja per pažangias gamybos technologijas ir IP valdomo turinio strategijas.
Šaltinis: engadget

Komentarai