3 Minutės
Industrijos veteranas Rod Fergusson palieka Blizzard ir Microsoft
Rod Fergusson paskelbė paliekaBlizzard Entertainment ir Microsoft po penkerių metų, kai prižiūrėjo Diablo franšę. Patyręs studijos vadovas šią žinią paskelbė socialiniuose tinkluose, sakydamas: „laikas man atsitraukti nuo Blizzard/Microsoft, su kardą rankoje, ir pamatyti, kas bus toliau.“ Fergusson neskelbė išvykimo priežasties ar jokių konkrečių žingsnių.
Išvykimo kontekstas ir vadovybės reakcijos
Blizzard prezidentė Johanna Faries viešai padėkojo Fergusson už jo vadovavimą, pažymėdama, kad tokios franšizės kaip Diablo valdymas reikalauja retų talentų, vizijos ir bendradarbiavimo. Microsoft Gaming CEO Phil Spencer pridėjo pagyrų Fergussson indėliui, išryškindamas jo vaidmenį įgyvendinant Diablo IV ir įsitraukimą į bendruomenę kūrimo bei paleidimo metu.
Paveldas: didžiųjų leidinių ir produkto ypatybių priežiūra
Dirbdamas Blizzard Diablo lyderiu Fergusson padėjo vesti kelis aukšto profilio projektus:
- Diablo II: Resurrected — modernus perstatymas, atgaivinęs klasika ARPG su patobulinta grafika, kokybės pagerinimais ir kryžminio palaikymo funkcijomis.
- Diablo Immortal — mobiliesiems pirmasis MMOARPG įrašas, akcentuojantis gyvųjų paslaugų funkcijas, nuolatinę progresiją ir mobiliojo monetizavimo rėmus.
- Diablo IV — naujausias pagrindinis leidimas, išplėtęs atvirą pasaulį, modernizavęs daugelio žaidėjų sistemas ir patobulinęs galutinio žaidimo turinį.
Produkto ypatybės, išryškintos jo valdymo laikotarpiu
Fergussono komandos daugiausia dėmesio skyrė kryžminio platformų suderinamumui, gyvųjų paslaugų architektūroms ir žaidėjų valdomoms endgame sistemoms. Šios prioritetų kryptys sustiprino internetinę infrastruktūrą, pagerino paieškos (matchmaking) sistemas ir užtikrino nuolatinį sezonių turinį — viskas būtina šiuolaikiniams žaidimų produktams ir skaitmeninėms paslaugoms.

Palyginimai: Gears of War patirtis prieš Diablo valdymą
Fergussono karjerą pradėjo dirbdamas prie Gears of War franšizės Epic Games ir Microsoft. Palyginti su Gears — glaudžiai sukonfigūruota daugelio žaidėjų šaudykle — Diablo projektai išryškina ilgalaikę gyvųjų paslaugų orientaciją, monetizacijos strategijas ir gilias ARPG progresijos kilpas. Jo gebėjimas pereiti tarp šaudyklių kūrimo ir veiksmų-RPG gyvųjų paslaugų iliustruoja kryžminio pobūdžio vadovavimo įgūdžius, vertinamus tarp žaidimų kūrimo ir technologijų organizacijų.
Privalumai, taikymo atvejai ir rinkos aktualumas
Fergussono vadovavimo stiliaus pranašumai apima krizės vadybą gyvųjų paslaugų paleidimuose, tarpdisciplininių komandų suvedimą į tarptautinius leidimus ir turtų IP valdymą per techninius remasterius. Studijoms šie įgūdžiai taikomi remasteriams, didelio masto gyvųjų paslaugų paleidimams ir po paleidimo turinio planavimui. Rinka yra labai svarbi: patyrę vadovai, gebantys suvienyti inžineriją, gyvas operacijas ir dizainą, vis dar yra būtini, kai leidėjai investuoja į nuolatinius internetinius ekosistemus ir tarpkontinentinę monetizaciją.
Ką Blizzard gali daryti toliau po Fergussono išėjimo?
Fergussono išėjimas žymi dar vieną vadovybės permainą po Microsoft įsigijimo Activision Blizzard. Šis žingsnis techniškai gali būti laikomas jo trečiuoju pasitraukimu iš Microsoft valdomos studijos per jo karjerą. Blizzard dabar susiduria su trumpalaike vadovybės spraga Diablo valdymui; įmonė apie įpėdinį nepranešė. Atsižvelgiant į studijos planus ir būsimas išleidimo datas, tikėtina yra vidinė promosija arba įdarbinimas patyrusio gyvųjų paslaugų vadovo, kuris galėtų užpildyti laisvą vietą.
Galutinės mintys
Nors Fergussono tolesnis žingsnis dar nežinomas, jo kadencija aiškiai paliko įspaudą Diablo techniniame kelyje, gyvųjų paslaugų architektūroje ir tarptautinės strategijos link. Žaidimų ir technologijų bendruomenėms jo išėjimas primena talentų kaitos svarbą didžiųjų studijų viduje bei nuolatinį patyrusios produktų vadovybės vaidmenų būtinumą teikiant sudėtingus skaitmeninius pramogų produktus.
Šaltinis: neowin

Komentarai