Tinder atsinaujina: naujas dizainas, pažinčių rėžimai ir AI funkcijos | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Tinder atsinaujina: naujas dizainas, pažinčių rėžimai ir AI funkcijos

Tinder atsinaujina: naujas dizainas, pažinčių rėžimai ir AI funkcijos

2025-08-06
0 Komentarai Austėja Kavaliauskaitė

3 Minutės

Tinder pristato didelius atnaujinimus ir naujus pažinčių režimus

Pasaulinė internetinių pažinčių lyderė Tinder pradeda ambicingą pertvarką, siekdama pagyvinti vartotojų dalyvavimą ir efektyviau monetizuoti platformą. Susidurdama su 7% sumažėjimu tarp mokančių vartotojų antrąjį 2025-ųjų ketvirtį bei 5% Bendrovės Match Group, kuriai priklauso ir Hinge bei Match.com, kritimu, Tinder reaguoja inovatyviais sprendimais ir tikslingomis funkcijomis.

Naujos produktų funkcijos: Pažinčių „režimai“ ir dar daugiau

Išskirtiniu atnaujinimo akcentu taps „režimų“ („modes“) funkcija, leidžianti vartotojams lengvai keisti savo pažinčių ketinimus. Tai suteiks galimybę aiškiai nurodyti, ko ieškoma – draugystės, įdomių pramogų ar rimtų ilgalaikių santykių – ir ieškoti atitinkamų pažinčių realiu laiku. Ši nauja galimybė tęsia anksčiau bandytą pažinčių tikslų rodymą profilyje, tačiau dabar suteikia daugiau individualizacijos ir lankstumo.

Kita svarbi naujovė – galimybė „pamėgti“ konkrečias profilio dalis. Ši funkcija, įkvėpta Hinge platformos, stiprina interaktyvumą – vartotojai gali komentuoti juos sudominusias sritis, o tai skatina prasmingesnį bendravimą ir gilina pažinčių kokybę.

Didesnis dėmesys Z kartai ir universitetų bendruomenėms

Norėdama pritraukti Z kartos ir studentų dėmesį, Tinder diegia universitetams pritaikytus įrankius. Platforma leis filtruoti ieškomus žmones pagal universitetą ar pasirinktą kolegiją, taip padedant studentams lengviau susirasti bendraminčių akademinėje ar socialinėje aplinkoje. Šį siekį papildo ir atnaujinta „Double Date“ funkcija, leidžianti dviem draugams kartu susipažinti su kita pora – 92% šių vartotojų yra jaunesni nei 30 metų, o tai pabrėžia populiarumą tarp jaunimo.

Dirbtinio intelekto panaudojimas ir iš esmės atnaujinta naudotojo patirtis

Siekdama išlikti technologijų priešakyje, Tinder smarkiai investuoja į dirbtinį intelektą. AI paremta suderinamumo sistema, išmėginta Naujojoje Zelandijoje, pateikia individualizuotas pažinčių rekomendacijas, atsižvelgdama į profilio informaciją, atsakymus į klausimus ir (su vartotojo sutikimu) net nuotraukų galerijos turinį. Skirtingai nei tradiciniai pasiūlymai, pagrįsti vien išvaizda, šis metodas orientuotas į gilesnius, asmenybę atspindinčius interesus. Tikimasi, kad AI funkcijos bus diegiamos visame pasaulyje per artimiausius mėnesius.

Kartu su technologiniais stiprinimais, Tinder ruošia išsamų programėlės vizualinį atnaujinimą. Pasak generalinio direktoriaus Spencer Raskoff, jau trečiame ketvirtyje vartotojai pastebės švaresnę, greitesnę ir šiuolaikiškesnę sąsają. Rudenį planuojama testuoti naują skiltį „matyk, kas tave pamėgo“, kas pagreitins potencialių pažinčių radimą ir paskatins pirkti išskirtines narystes.

Rinkos reikšmė ir ateities perspektyvos

Tinder atsinaujinimai vyksta sunkiu laikotarpiu visai internetinių pažinčių rinkai. Nors antrojo ketvirčio pajamos liko panašios (864 mln. dolerių), o grynasis pelnas sumažėjo iki 122,5 mln. dolerių (nuo 133,3 mln.), Match Group paskelbtos optimistinės trečiojo ketvirčio prognozės (910–920 mln. dolerių) paskatino teigiamą rinkos reakciją. Įmonė papildomai investuoja 50 mln. dolerių į produktų kūrimą, stiprindama AI galimybes bei orientuodamasi į vartotojų poreikius ir inovacijas, taip siekdama pritraukti jaunesnę auditoriją.

Svarbiausi konkurenciniai pranašumai

Siūlydama pažangias suderinamumo sistemas, naują vartotojo sąsają ir specializuotas galimybes skirtingoms demografinėms grupėms, Tinder išsiskiria tarp konkuruojančių programėlių. Integruotas AI, modernūs socialiniai įrankiai bei unikalios funkcijos studentams padeda atliepti augančius autentiškumo ir aktualumo poreikius tarp šiuolaikinių vienišių.

Naujų funkcijų praktinis panaudojimas

Studentai, norintys užmegzti ryšius su bendramoksliais, jauni profesionalai, ieškantys prasmingų santykių, ir draugų kompanijos, susidomėjusios dvigubomis pažintimis – visi gali pasinaudoti naujovėmis. Galimybė pamėgti profilio detales padeda lengviau pradėti tikrą pokalbį, o AI rekomendacijos užtikrina jaukesnį ir labiau asmenišką pažinčių procesą.

Vadovybės ir organizacinės permainos

Pertvarką įgyvendina CEO Spencer Raskoff, prie įmonės vairo stojęs vasarį ir drąsiai diegiantis naujas strategijas po vadovų kaitos bei personalo restruktūrizacijos. Po didesnio atleidimų bangos 2025-ųjų pradžioje ir atnaujinto dėmesio strategiškam darbuotojų samdymui, Match Group orientuota į tvarų augimą per skaitmenines inovacijas ir naudotojams aktualius patobulinimus.

Kai internetinės pažinčių paslaugos tampa vis konkurencingesnės, Tinder nauja patirtis, gilaus AI integracija ir studentams pritaikytos funkcijos gali iš esmės pakeisti pažinčių programėlės vartotojų kartos patirtį.

Šaltinis: techcrunch

„Technologijos visada mane žavėjo – nuo išmaniųjų telefonų iki dirbtinio intelekto proveržių. Džiaugiuosi galėdama dalintis naujienomis su jumis kiekvieną dieną.“

Komentarai

Palikite komentarą