Verizon nutraukia lojalumo nuolaidas: klientų reakcija ir konkurentų privalumai | Digin - Technologijų naujienos, apžvalgos ir tendencijos Lietuvoje
Verizon nutraukia lojalumo nuolaidas: klientų reakcija ir konkurentų privalumai

Verizon nutraukia lojalumo nuolaidas: klientų reakcija ir konkurentų privalumai

2025-08-05
0 Komentarai Viltė Petrauskaitė

5 Minutės

Verizon lojalumo nuolaidų pabaiga: Klientų pasipiktinimas dėl ginčytino sprendimo

Didžiausias JAV mobiliojo ryšio operatorius Verizon Wireless šiuo metu susiduria su dideliu pasipriešinimu iš savo ilgamečių klientų pusės. Bendrovė neseniai priėmė nepopuliarų sprendimą – atsisakyti ilgai taikytų lojalumo nuolaidų, kas atstūmė daugelį prenumeratorių, ištikimai sekusių Verizon dešimtmečius, nepaisydami nuolatinių inovacijų, dažnėjančių kainų kėlimų bei pokyčių telekomunikacijų rinkoje. Didėjant nepasitenkinimui socialiniuose tinkluose ir technologijų forumuose, Verizon pozicija kaip pagrindinio šalies operatoriaus atsidūrė po didinamuoju stiklu.

Lojalumo naikinimas išprovokavo precedento neturintį atgarsį

Metų metus Verizon taikytos lojalumo nuolaidos motyvavo klientus likti, nepaisant didėjančios konkurencijos iš AT&T, T-Mobile ir naujų rinkos žaidėjų pusės. Tačiau šioms privilegijoms staigiai išnykus, ilgamečiai klientai reiškia didžiulį nusivylimą – o daugelis priėmė sprendimą keisti operatorių.

Internete sparčiai daugėja pasidalijimų apie nemalonią patirtį. Klientai, kurie su Verizon buvo nuo Bell Atlantic susijungimo 2000-aisiais, išsako išdavystės ir nusivylimo jausmą:

„Esu su jumis nuo 2003 m. Viso gero. Sveika, T-Mobile. Klientų aptarnavimas neegzistuoja, AI pokalbiai – baisūs, privilegijų neliko, kainos kyla. Ar tikslas – leisti AT&T ar T-Mobile perimti rinką? Mano sąskaita kitur bus net $40 mažesnė už 5 numerius. Tapote pajuokos objektu.“ (Reddit, 2025 m. rugpjūtis)

Ir jie nėra vieni. Kiti, kurie buvo ištikimi nuo Verizon pirmtakų Baby Bell laikų, taip pat masiškai palieka operatorių:

„Su jais buvau nuo Bell Atlantic laikų. Laikas išeiti su visais keturiais telefonais. Dabar jie iš tiesų prastas variantas.“ (Reddit, 2025 m. rugpjūtis)

Ilgamečiai klientai – kritinis lūžio taškas

Didžiausias iššūkis Verizon – ilgalaikiai klientai, kurie po 10, 15 ar net 25 metų nusprendžia išeiti. Kaip priežastis dažnai įvardijamos nuolat kylančios kainos, mažėjančios privilegijos, blogėjantis aptarnavimas ir griežtesnės taisyklės, pavyzdžiui, ilginami telefonų atrišimo terminai.

Išeina ne pavieniai asmenys – dažnai visos šeimos:

„Turbūt pereisiu su savo ir tėvų numeriais – iš viso trys – po 17 metų. „Atlygis“ – $25 didesnė kaina. Neįtikėtina.“ (Reddit, 2025 m. rugpjūtis)

Kai kurie nutraukia ryšį po kelių Verizon įsigytų įmonių permainų nuo 1994-ųjų, kai dar buvo naudojami „bag phone“ tipo telefonai:

„Naudojau dvi Verizon įsigytas įmones – nuo 1994 m. ir bag phone eros. Dabar pasirinkau T-Mobile.“ (Reddit, 2025 m. rugpjūtis)

Net ir pasilikę klientai aiškiai įspėja apie sprendimo ribą, ypač jei Verizon imsis ilginti standartinį 60 dienų telefonų atrišimo laikotarpį.

Verizon strategija: Atgarsiai ir rizikos

Nors Verizon gali pasigirti didžiausiu tinklu ir aprėptimi visoje Amerikoje, nuolat augantis klientų nuostolis kelia klausimų dėl bendrovės strategijos. Pastarosios bando atgaivinti lojalumą naujomis programomis, tačiau daugumai atrodo, kad jau per vėlu. Metai iš metų augančios kainos, mažėjančios paskatos ir automatizuotas klientų aptarnavimas pakenkė nuotaikai tarp naudotojų.

Verizon esama strategija atrodo atsilikusi nuo besikeičiančių vartotojų lūkesčių, kai konkurencija stiprėja. Kadangi pasipiktinimas vis didėja, konkurentai tai išnaudoja.

Pagrindiniai laimėtojai: T-Mobile ir AT&T

T-Mobile ypač greitai priima Verizon klientų srautus. „Un-carrier“ (taip jie vadina save) pagal nepriklausomus testus bei vartotojų atsiliepimus pirmauja tiek pagal 5G spartą, tiek naujoves. T-Mobile plečia T-Satellite ryšį, suteikiantį galimybę naudotis mobiliuoju internetu net atokioje vietovėje – tai traukia kaimo gyventojus, keliautojus bei skaitmeninius klajoklius, ieškančius patikimo, visoje šalyje veikiančio ryšio.

AT&T taip pat pasinaudoja situacija, siūlydamas patrauklias akcijas ir pagerintą aptarnavimą nuvilioti Verizon klientus.

Produktų savybės ir tinklo veikimas: Palyginimas

Nors viešumoje Verizon sulaukia daug neigiamų atsiliepimų, esminis jų privalumas – neprilygstamas tinklo padengimas. Daugeliui amerikiečių, ypač gyvenantiems toli nuo didmiesčių, Verizon 4G LTE ir 5G tinklas tebėra patikimas ten, kur kiti nespėja. Tuo tarpu T-Mobile skelbia apie sparčiausią 5G, bet Verizon tinklo stabilumas svarbus tiems, kurie vertina ryšį labiau nei naujausias funkcijas ar privilegijas.

Vis dėlto T-Mobile nuolat plečia tinklo padengimą, mažina „zonų be ryšio“ skaičių ir diegia novatoriškas funkcijas – nuo išskirtinių srautinių paslaugų iki integruotų palydovinių technologijų. Jeigu Verizon nespręs klientų problemų, galios balansas galėtų pasikeisti.

Klientų aptarnavimas AI laikais: pliusai ir minusai

Daug išeinančių Verizon vartotojų išskiria prastėjantį klientų aptarnavimą ir augantį dirbtinio intelekto chatbot'ų kiekį kaip viena pagrindinių nepasitenkinimo priežasčių. Kadaise stiprioji pusė – asmeniškas, greitas aptarnavimas – dabar atrodo tolimas, o loyalūs klientai tikisi nuoširdaus žmogiško kontakto. Tiekėjams tai efektyvu, tačiau šiuolaikiniai vartotojai nori dėmesingo ir empatiško aptarnavimo.

Kuriems vartotojams likti su Verizon?

Dirbantiems nutolusiose vietose, dažnai keliaujantiems ar tiems, kurių gyvenamoje vietoje kiti operatoriai veikia silpnai, Verizon tinklo patikimumas gali būti gyvybiškai svarbus. Jei jums svarbiausia – signalas, ryšio nuoseklumas ir galimybė naudotis pagalba bet kokioje situacijoje, Verizon išlieka stiprus pasirinkimas.

Tačiau šeimoms, vertinančioms kainos ir privalumų santykį, technologijų entuziastams, siekiantiems naujausių funkcijų ir patrauklių lojalumo programų, T-Mobile (ir – mažesne dalimi – AT&T) siūlo solidesnį paketą.

Kaip pasirinkti savo operatorių

Esant kardinaliems pokyčiams JAV mobiliojo ryšio rinkoje, sprendimas dėl asmeninio ar šeimos operatoriaus priklauso nuo prioritetų: ar jums svarbiausias patikimas ryšys visoje šalyje, ar labiau domina kaina, papildomos paslaugos ir pažangios funkcijos?

Prieš sprendžiant, verta naudotis detaliomis operatorių palyginimo gairėmis – jos padės įvertinti, kuris tinklas, atsižvelgiant į jūsų gyvenamą vietą ir naudojimosi įpročius, geriausiai atitinka lūkesčius.

Rinkos aktualijos ir perspektyvos

Verizon naujausia politika atskleidžia grėsmę tiems, kurie apleidžia senus klientus – ypač ten, kur lojalumo ilgam užtikrinti nepavyksta. Telekomunikacijų sektoriuje vis aktyvėjant konkurencijai, ateitį lems tai, kaip operatoriai pritaikys produktus, paslaugas ir kliento patirtį naujoms realijoms.

Stebėkite naujienas apie tolesnę šios istorijos eigą ir apie tai, kaip naujos kartos mobiliosios technologijos vėl gali sukrėsti rinką.

Šaltinis: phonearena

Sveiki! Esu Viltė, kasdien sekanti technologijų naujienas iš viso pasaulio. Mano darbas – pateikti jums svarbiausius ir įdomiausius IT pasaulio įvykius aiškiai ir glaustai.

Komentarai

Palikite komentarą