3 Minutės
Xiaomi keičia Kinijos oro kondicionierių rinką su skaitmenine strategija
Xiaomi sparčiai įsitvirtina Kinijos buitinės technikos sektoriuje, ryškiai artėdama prie ilgalaikių rinkos lyderių su savo naujausiais oro kondicionierių sprendimais. Remiantis 2025 m. antrojo ketvirčio duomenimis, Xiaomi užsitikrino tvirtą trečiąją vietą Kinijos internetinėje oro kondicionierių rinkoje, užimdama reikšmingą 16,2 % dalį ir smarkiai priartėdama prie Gree – tradicinio Kinijos namų pasirinkimo.
Įspūdingas augimas atsispindi internetinių pardavimų statistikoje
Mėnesio pardavimų duomenys aiškiai atspindi Xiaomi augimo tempą. Balandį Xiaomi rinkos dalis internete siekė 14,25 %. Gegužę ji išaugo iki 17 %, o Gree sumažėjo iki 17,16 %. Birželį Xiaomi šiek tiek smuktelėjo iki 16,5 %, o Gree kiek pagerino rezultatus iki 17,27 %. Tuo tarpu rinkos lyderis Midea išliko pirmoje vietoje, tačiau jo persvara sumažėjo – nuo 23,45 % balandį iki 22,18 % birželį.
Skaitmeninė pirmumo strategija išskiria Xiaomi
Skirtingai nuo įprastų buitinės technikos milžinų, besiremdami ilgalaikėmis fizinės prekybos patirtimis ir lojalumu, Xiaomi nuo pradžių orientuojasi į skaitmeninę rinką. Naudodama stiprias e. komercijos platformas ir socialinių tinklų matomumą – pavyzdžiui, akcijos JD.com ir virusinės kampanijos Weibo – Xiaomi pasiekia technologiškai išprususią vartotojų auditoriją internete. Tokia strategija leidžia įmonei greitai augti nesusiduriant su tradicinės prekybos ribotumais.
Pasitikėjimo kūrimas konkurencingoje rinkoje
Nors Xiaomi auga labai greitai, aplenkti tokias rinkos senbuves kaip Gree ar Midea – sudėtinga užduotis. Šie prekių ženklai turi gilias šaknis ir pelnytą vartotojų pasitikėjimą, kuris itin svarbus renkantis oro kondicionierius karštomis Kinijos vasaromis. Patikimumas ir prekės ženklo reputacija dažnai nulemia vartotojų pasirinkimą.
Išmanioji namų integracija – Xiaomi pranašumas
Tikrasis Xiaomi išskirtinumas – stipri išmaniųjų namų ekosistema. Xiaomi oro kondicionieriai lengvai susijungia su kitais išmaniaisiais įrenginiais – vartotojai gali valdyti oro kokybę ir temperatūrą savo Xiaomi išmaniuoju telefonu, gauti pranešimus per išmaniuosius garsiakalbius ar reguliuoti energijos naudojimą per Xiaomi Home Hub. Šis visapusiškas išmaniųjų namų valdymas itin patrauklus jaunajai kartai, kuri vertina patogumą, automatizavimą ir vieningus technologinius sprendimus.
Strateginė vizija ir ateities perspektyvos
Xiaomi grupės prezidentas Lu Weibing iškėlė ambicingą tikslą – iki 2030 m. pasiekti vieną iš dviejų pirmaujančių oro kondicionierių gamintojų pozicijų Kinijoje. Sparčiai augant skaitmeninių sprendimų populiarumui ir paklausai išmaniosiose buitinės technikos prekių rinkoje, šių tikslų gali būti pasiekta ir anksčiau, ypač stiprėjant konkurenciniam spaudimui Gree ir Midea.
Produktų naujienos: inovacijos priešakyje
Atskleisdama inovacinius prioritetus, Xiaomi pristatė naują stacionarų oro kondicionierių su greito šildymo ir vėsinimo funkcija, plačiu 115° oro srauto kampu ir pažangia HyperOS integracija išmanioms valdymo galimybėms. Taip pat pristatytas robotas dulkių siurblys-mopas Robot Vacuum Mop 5 Pro su AI valdomu valymu ir itin galinga 23 000 Pa siurbimo galia – taip plečiant Xiaomi išmaniosios buitinės technikos ekosistemą.
Rinkos pokyčiai ir technologinis lyderiavimas
Xiaomi spartus augimas, dėmesys IoT jungiamumui ir tikslingas e. prekybos kanalų išnaudojimas keičia Kinijos oro kondicionierių rinką. Rinkai evoliucionuojant, vartotojai gali rinktis iš platesnės išmanių, tarpusavyje sujungtų bei energiją taupančių vėsinimo sprendimų pasiūlos.
Šaltinis: gizmochina

Komentarai