2 Minutės
Grok išplečia DI funkcijas su animuotais kompanionais
Grok – dirbtinio intelekto chatbotas, sukurtas „xAi“ ir remiamas Elono Musko, pristatė naują inovatyvią funkciją: interaktyvius DI kompanionus, skirtus asmeniškesniam bendravimui su vartotojais. Naujiena, paskelbta neseniai ir prieinama tik mokamiems prenumeratoriams, į platformą įneša animuotus skaitmeninius personažus – Ani ir Rudy – kurie žada pakeisti vartotojų santykį su dirbtiniu intelektu.
Naujos skaitmeninės asmenybės: Ani ir Rudy
Tik „Grok“ premium vartotojams prieinama Ani – virtuali waifu veikėja, siūlanti flirtuojantį, interaktyvų, kartais nenuspėjamą skaitmeninį bendravimą. Tuo tarpu Rudy – šmaikšti raudonoji panda, garsėjanti linksmu bendravimu bei išradingu humoro jausmu. Abu veikėjai sukurti užtikrinti įtraukiančias, žmogui būdingas sąveikas tiems, kurie ieško pramogų ir personalizuoto DI pokalbio.
Pagrindinės savybės ir unikalūs bendravimo būdai
Ani ir Rudy nėra tik virtualūs chatbot avatarai – jie turi ir savo X (anksčiau „Twitter“) paskyras, suteikdami dar vieną socialinio įsitraukimo lygmenį. Ani skaitmeninis aprašymas intriguoja paslaptinga, gyvybinga asmenybe, skatinančia dinamiškus pokalbius, o Rudy juokais save vadina „vieninteliu augintiniu Grok kompanione“.
Ateities DI kompanionai ir aktualumas rinkoje
„xAi“ jau užsimena apie tolimesnius plėtros planus – greitu metu pasirodys nauja asmenybė Chad, vyriškas anime veikėjas, bei dar vienas skaitmeninis kompanionas. Šis nuolatinis vystymas pabrėžia „xAi“ siekį diegti naujoves DI chatbotų rinkoje ir atitikti besikeičiančius pasaulinių technologijų entuziastų poreikius, ieškančių dar labiau įtraukiančių, personalizuotų patirčių.
Privalumai ir galimi panaudojimo atvejai
Šios funkcijos pagalba Grok siekia išsiskirti iš kitų dirbtinio intelekto pokalbių robotų, integruodamas skaitmeninius kompanionus, patrauklius vartotojams, besidomintiems virtualia romantika bei žaismingais, pritaikomais bendravimo būdais. Tokie sprendimai gali skatinti didesnį vartotojų įsitraukimą, pasitenkinimą ir netgi naujas socialines elgsenas skaitmeninėje erdvėje – tai ypač aktualu augant emocinio DI platformų populiarumui.
Šaltinis: engadget

Komentarai