HMD mažina veiklą JAV rinkoje: naujas etapas be Nokia prekės ženklo

HMD mažina veiklą JAV rinkoje: naujas etapas be Nokia prekės ženklo

0 Komentarai Austėja Kavaliauskaitė

3 Minutės

HMD Global, Suomijos bendrovė, atgaivinusi šiuolaikinius Nokia telefonus, oficialiai paskelbė gerokai mažinanti savo veiklą išmaniųjų telefonų rinkoje Jungtinėse Valstijose. Ši žinia, kurią patvirtino HMD atstovas spaudai pranešime, pasidalintame platformoje Threads, žymi svarbų pokytį vienoje žymiausių mobiliųjų įrenginių rinkos istorijų.

Nuo 2016 metų, kai HMD gavo licenciją gaminti Nokia prekės ženklu pažymėtus išmaniuosius ir paprastus telefonus, bendrovė sėkmingai palaikė klasikinio Nokia įvaizdžio gyvybingumą. HMD ne tik pristatė atnaujintas populiarių modelių – tokių kaip Nokia 3310 ar Nokia 8110 4G („Banana Phone“, išgarsėjęs filme „The Matrix“) – versijas, bet ir pelnė vartotojų simpatijas visame pasaulyje, sugrąžindama žinomą „Snake“ žaidimą bei savitą dizainą.

HMD telefonai išsiskyrė patvaria konstrukcija ir švaria Android operacinės sistemos patirtimi, o ypač akcentavo prieinamą kainą bei reguliarų programinės įrangos atnaujinimą ir saugumą. Tarp paskutiniųjų įsimintinų modelių – Nokia 9 PureView, su išmania kameros technologija, tačiau ši inovacija susidūrė su techniniais iššūkiais – pasenusiais lustais bei silpna baterijos veikla. Dėl šių trūkumų HMD nepavyko užsitikrinti didesnio JAV išmaniųjų telefonų vartotojų segmento, ieškančio pažangių sprendimų.

Oficialiame pranešime HMD užtikrino, kad šis perėjimas bus valdomas kuo sklandžiau – visi galiojantys garantiniai įsipareigojimai liks užtikrinti, klientų aptarnavimo paslaugos toliau teikiamos visiems jau įsigytų įrenginių savininkams, o tarptautinis vartotojų palaikymas bus tęsiamas visuose regionuose.

Savo sprendimą bendrovė grindžia „sudėtinga geopolitine ir ekonomine aplinka“, greičiausiai turėdama omenyje augančius importo tarifus ir su tuo susijusią riziką vartotojų elektronikos ženklams iš užsienio. Ši tendencija atspindi platesnius iššūkius, su kuriais susiduria išmaniųjų telefonų gamintojai, peržiūrintys savo buvimą reguliuojamose ar nestabiliose rinkose.

Nuo 2024 metų pradžios HMD pakeitė prekės ženklo strategiją: naujus prietaisus ji pristato jau savo – Human Mobile Devices – pavadinimu, o Nokia vardas po truputį traukiasi iš rinkos. Bendrovė viešai padėkojo savo JAV darbuotojams už indėlį ir pažadėjo jiems paramą pereinamuoju laikotarpiu.

HMD sprendimas pasitraukti iš JAV pabrėžia vis sudėtingesnes pasaulines sąlygas, kuriomis veikia išmaniųjų telefonų industrija. Nors Nokia vardas gali išnykti iš Amerikos parduotuvių lentynų, HMD įsipareigojimas inovacijoms ir skaitmeniniams sprendimams leidžia tikėtis, kad įmonė išliks svarbi kitose tarptautinėse rinkose. Technologijų gerbėjai neabejotinai stebės, kaip ši ilgametė rinkos dalyvė prisitaikys ir augs sparčiai kintančiame mobiliųjų technologijų pasaulyje.

Šaltinis: phonearena

„Technologijos visada mane žavėjo – nuo išmaniųjų telefonų iki dirbtinio intelekto proveržių. Džiaugiuosi galėdama dalintis naujienomis su jumis kiekvieną dieną.“

Komentarai

Palikite komentarą