Samsung susiduria su įvairiais iššūkiais, o vadovybė turi priimti drąsius sprendimus, kad įveiktų šias krizes.

JY Lee, „Samsung Electronics“ valdybos pirmininkas, paragino bendrovės vadovus atsakingai ir ryžtingai reaguoti į dabartinius iššūkius. Pietų Korėjos technologijų milžinė kovoja su daugybe problemų, įskaitant rinkos dalies mažėjimą ir pelningumo nuosmukį įvairiuose segmentuose.

Agresyvi strategija dirbtinio intelekto eroje

Kaip praneša Yonhap News, Lee vaizdo pranešime, skirtame 2 000 aukščiausio lygio vadovų, pabrėžė, kad Samsung turi priimti agresyvią strategiją, kad susidorotų su iššūkiais naujoje eroje, kurioje dominuoja dirbtinis intelektas (AI).

Lee teigimu, Samsung turi imtis strateginių pokyčių, kad išliktų konkurencinga. Prognozuojama, kad bendrovės veiklos pelnas 2025 m. pirmąjį ketvirtį bus 22,5 % mažesnis nei praėjusiais metais.

Samsung susiduria su išlikimo klausimu. Turime iš esmės peržiūrėti visą organizaciją – nuo viršaus iki apačios. Privalome investuoti į ateitį, net jei tai reikš trumpalaikio pelno aukojimą“, – teigė Lee.

Krizės akivaizdoje – stiprybė, lankstumas ir konkurencingumas

Samsung vadovams, dalyvavusiems seminare, buvo įteiktos krištolinės lentelės su motyvaciniu užrašu:

„Samsung darbuotojai: stiprūs krizėje, lankstūs atsigavime ir negailestingi konkurencijoje.“

Mažėjanti rinkos dalis ir konkurencinė kova

Remiantis naujausiais duomenimis:

  • Televizorių rinkos dalis sumažėjo nuo 30,1 % (2023 m.) iki 28,3 % (2024 m.).
  • Išmaniųjų telefonų sektoriuje Samsung dalis smuko nuo 19,7 % (2023 m.) iki 18,3 % (2024 m.).
  • Atminties lustų rinkoje Samsung dalis nukrito nuo 42,2 % (2023 m.) iki 41,5 % (2024 m.).

HBM atmintis – didžiausias iššūkis Samsung

Viena iš rimčiausių Samsung problemų yra didelės spartos atmintis (HBM), kurios paklausa išaugo dėl AI lustų populiarumo. Nepaisant augančios paklausos, Samsung nepavyko parduoti savo HBM atminties NVIDIA, didžiausiam AI lustų gamintojui.

Tai reiškia, kad Samsung atsiliko nuo pagrindinio konkurento SK Hynix, kuris tapo dominuojančiu HBM tiekėju. Lee aiškiai pabrėžė, kad bendrovė turi priimti strateginius ir drąsius sprendimus, jei nori atgauti lyderio poziciją rinkoje.