McLaren: atsargus žingsnis link elektrifikacijos, su prioritetu – hibridai ir vidaus degimo varikliai

McLaren: atsargus žingsnis link elektrifikacijos, su prioritetu – hibridai ir vidaus degimo varikliai

Komentarai

4 Minutės

McLaren nėra atmetęs visiškai elektrinio superautomobilio galimybės, tačiau nereikėtų tikėtis, kad visiškai elektrinis McLaren pasirodys artimiausiu metu. Britų markė renkasi saikingą požiūrį į elektrifikaciją, išlaikydama vidaus degimo variklius savo produktų strategijos centre ir tuo pačiu tobulindama hibridines bei inžinerines programas kaip tiltelį link būsimo McLaren EV.

McLaren atsargus elektrifikacijos planas

Naujasis McLaren generalinis direktorius neseniai interviu pateikė aiškų, apgalvotą ir konservatyvų grafiko požiūrį į bendrovės elektrines ambicijas. Nors gamintojas gali įsivaizduoti, kad ateityje pagamins baterinį McLaren, vadovybė neskuba pristatyti skirto EV modelio. Vietoje to McLaren toliau investuos į aukštos klasės vidaus degimo ir hibridines jėgaines, kurios atitiktų prekės ženklo DNR.

Jėgainės ir specifikacijos

McLaren dabartinė darbotvarkė pabrėžia įkrovimo galimybes turinčius modelius (plug-in hybrid) ir pažangius vidaus degimo variklius, o ne greitą perėjimą prie pilnų elektrinių automobilių. Artura yra markės flagmanas tarp hibridų: ji jungia kompaktišką 3,0 l V6 su dviem turbokompresoriais ir elektros variklį, suteikiant momentinį sukimo momentą ir efektyvumą, kurį duoda elektrifikacija, tuo pačiu išlaikant aukštų apsukų charakterį, kurio tikisi McLaren vairuotojai.

Esama hibridinė technika

Artura demonstruoja McLaren inžinerinę kryptį: lengvą važiuoklės konstrukciją, našumui skirtą hibridinę sistemą ir jėgainę, sureguliuotą pagal vairavimo dinamiką. McLaren taip pat kuria hibridinį V8 būsimo W1 hipekaro varikliui, kas sustiprina kompanijos fokusuotumą į hibridizaciją kaip artimiausią sprendimą superautomobilių našumui ir emisijų reikalavimams.

Ką galima tikėtis iš būsimo McLaren EV

Nors visiškai elektrinis McLaren nėra neįmanomas, konkrečios baterijos talpos, nuvažiuojamo atstumo ar jėgainės specifikacijos dar kuriamos. Bet koks būsimasis McLaren EV turės atitikti griežtus reikalavimus svorio valdymui, terminio efektyvumo, greito įkrovimo ir trasinę ekspediciją užtikrinančio našumo srityse — srityse, kur McLaren lengvo anglies pluošto patirtis gali suteikti konkurencinį pranašumą.

Dizaino ir našumo aspektai

McLaren dizaino filosofija orientuota į aerodinamikos efektyvumą, konstrukcinę lengvumą ir vairuotojui skirtą ergonomiką. Pereinant prie visiškai elektrinės architektūros keičiasi komponentų išdėstymas ir svorio paskirstymas, todėl McLaren siekia užtikrinti, kad EV vis tiek atitiktų griežtus stabilumo, vairo pojūčio ir aplenkimo laiko reikalavimus. Kol kas kompanija renkasi hibridinius sprendimus, kurie išlaiko gyvą variklio garsą, reagavimą ir įsitraukimą, būdingą vidaus degimo agregatams.

Rinkos pozicionavimas ir pirkėjų paklausa

Nesiesdama greito perėjimo prie visiškos elektrifikacijos, McLaren atsižvelgia į platesnius rinkos signalus. Aukštos klasės pirkėjai — ypač prabangios sportinių automobilių nišos klientai — linkę atsargiai vertinti brangius našumo elektrinius modelius. Federacinės mokesčių paskatos kintant ir reguliavimo aplinkai išlieka neapibrėžtai, prekių ženklai peržiūri investicijų laiką. McLaren strategija yra pasinaudoti tęstine paklausa aukščiausios klasės benzininėms ir hibridinėms superautomobilėms, tuo pačiu stebint, kaip rinka priima grynus EV našumo modelius.

Kaip McLaren atrodo palyginus su konkurentais

McLaren nėra vienintelis, kuris sulėtino EV diegimo grafiką. Lamborghini atidėjo pirmą elektrinį superautomobilį maždaug metams iki 2029 m., o kiti prabangūs gamintojai viešai persvarstė ankstesnius pažadus visiškai pereiti prie elektrinių modelių. Tuo pačiu metu specializuoti EV ir hibridų gamintojai, pvz., Rimac, pabrėžia reguliavimo spaudimą ir besikeičiančias pirkėjų nuostatas, kurios apsunkina staigų perėjimą prie vien baterijomis varomų sportinių automobilių.

Ką tai reiškia pirkėjams ir entuziastams

Entuziastams, kurie šiuo metu nori patirti McLaren charakterį, Artura ir būsimieji hibridiniai modeliai siūlo patrauklų hibridinės technologijos ir tradicinio vidaus degimo variklio vairavimo pobūdžio derinį. Kolekcionieriai ir našumo pirkėjai, vertinantys svorį, garsą ir trasinę gebą, gali tikėtis, kad McLaren toliau tobulins ICE ir hibridines pakuotes, o ne staiga jas atsisakys.

Išvada

McLaren kelias link elektrifikacijos bus strategiškas ir nuoseklus. Vietoje to, kad skubotai pristatytų visiškai baterinį superautomobilį, kompanija, regis, susitelkusi į hibridus ir naujos kartos vidaus degimo inžineriją, kurios išlaikytų prekės ženklo našumo etosą. Kai McLaren EV pasirodys, greičiausiai tai bus apgalvotos plėtros produktas — sukurtas atitikti vairuotojų, reikalaujančių McLaren vairavimo dinamikos ir išskirtinumo, lūkesčius.

Šaltinis: motor1

Palikite komentarą

Komentarai

Susijusios straipsniai