2 Minutės
Apple didina spaudimą ekrano tiekėjams
Susidurdama su gresiančiais JAV tarifais, galinčiais reikšmingai padidinti gamybos kaštus, „Apple“ stiprina spaudimą savo pagrindiniams ekranų tiekėjams – „Samsung Display“ ir „LG Display“ – sutikti su mažesnėmis ekranų kainomis. Šiuo žingsniu siekiama sumažinti būsimą „iPhone 17“ serijos kainų augimą ir padėti vartotojams išvengti staigaus kainų šuolio dėl kintančios prekybos politikos.
Derybos ir tiekimo grandinės dinamika
Samsung ir LG: skirtinga taktika
Pramonės šaltinių teigimu, šiuo metu „Samsung Display“ derasi su „Apple“ dėl naujų kainų sąlygų, ieškodama kompromiso. Tuo tarpu „LG Display“ jau sutiko su „Apple“ reikalavimais, nes jos finansinė sėkmė šiais metais priklauso būtent nuo „iPhone 17“ serijos užsakymų.
BOE pašalinimas iš tiekėjų sąrašo
Papildomą iššūkį kelia tai, jog „Apple“ šiemet nusprendė išbraukti Kinijos ekrano gamintoją BOE iš pagrindinių tiekėjų sąrašo, nurodydama, kad bendrovė nesugebėjo atitikti aukštų „iPhone 17“ kokybės standartų. Vis dėlto, BOE pavyko užsitikrinti nedidelius užsakymus Kinijos rinkoje.
Naujovės: kas keičiasi „iPhone 17“ serijoje?
„Apple“ aprūpina standartinį „iPhone 17“ modelį ilgai laukta 120 Hz LTPO „ProMotion“ ekrano technologija, kuri iki šiol buvo skirta tik brangesnėms versijoms. Be to, modelis turės padidintą 12 GB RAM operatyvinę atmintį, skirtą pažangioms „Apple Intelligence“ funkcijoms palaikyti. Visa tai žada reikšmingą našumo ir vartotojo patirties šuolį. Ateityje planuojamas perėjimas ir prie pažangiausių 2 nm „A20“ procesorių, kas dar labiau gali padidinti tiek gamybos, tiek galutinę įrenginių kainą.
Tarifų iššūkiai ir Apple pasaulinė strategija
Tarifų grėsmė kyla iš buvusio prezidento Donaldo Trumpo politikos, kuris siekė priversti „Apple“ daugiau gamybos perkelti į JAV, kitaip grasinant didesniais muitais „iPhone“ telefonams. Vadovui Timui Cookui ir jo komandai gamybos perkėlimas į JAV kol kas atrodo mažiau patrauklus sprendimas nei tarifų absorbcija ir kaštų optimizavimas tiekimo grandinėje.
Rinkos situacija: Apple ir Samsung konkurencija
Nors „Samsung“ išlieka pagrindinis „Apple“ konkurentas JAV išmaniųjų telefonų rinkoje, šiai įmonei iki šiol pavyko išvengti panašių reikalavimų dėl lokalios gamybos. Tai „Samsung“ suteikia tam tikrą pranašumą, nors bendrovė taip pat neatspari platesnėms prekybos įtampoms.
Rinkos poveikis ir vartotojų lūkesčiai
Startuojant „iPhone 17“ su pažangiomis technologijomis ir aukštesnėmis specifikacijomis, nedidelis kainų augimas greičiausiai neišvengiamas. Nepaisant to, „Apple“ aktyvios kaštų mažinimo priemonės – įskaitant derybas su tiekėjais dėl geresnių sąlygų – gali bent iš dalies sulaikyti didesnį kainų šuolį dėl tarifų. Vartotojai ir rinkos analitikai stebės, kaip šios derybos paveiks „iPhone 17“ kainodarą ir „Apple“ konkurencingumą.
Šaltinis: phonearena

Komentarai